خبرهای داغ:
درآستانه سالروز شهادت شهید مصطفی پهلوان؛

برگزاری محفل انس با قرآن در سمنان+تصاویر

محفل انس با قرآن به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید مصطفی پهلوان به همت پایگاه شهید نواب صفوی در سمنان برگزار شد
کد خبر: ۹۱۲۰۰۲۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
سبحان مهرکوشان، مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب "ع" در گفت: وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار کرد: از توصیه‌های موکد شهدا به ما، انس با قرآن می‌باشد. ما در طول هشت سال جنگ، زیر آتش توپ و تفنگ، جوانانى را در جبهه‌ها داشتیم که به مجردى که بر زمین مى‌نشستند و اندک فراغتى پیدا مى‌کردند، قرآنشان را باز مى‌کردند و مشغول تلاوت مى‌شدند. شهدای عزیز با بهره گیری از علوم قرآنی و معارف آن، توانستند با عزت نفس قوی و قدرت روحی و جسمی در مقابل دشمن غاصب بایستند.
مهرکوشان افزود: قالب مشکلات جوامع بخاطر فاصله گرفتن از معارف قرآن کریم است. امروز بلای دنیای اسلام دوری از قرآن است. به تعبیر مقام معظم رهبری، نکبت بعضی از جوامع اسلامی به‌خاطر دوری از قرآن است.
وی تصریح کرد: ما در مجموعه پایگاه مقاومت بسیج شهید نواب صفوی سمنان، مفتخریم که جلسات هفتگی قرآن خانواده معظم شهدا منطقه باغ فردوس که بیش از ۵۰ سال از تاسیس آن میگذرد، برگزار میکنیم و نوجوانان و جوانان بسیجی، با شور انقلابی این جلسات را اداره می‌کنند.
مسئول روابط عمومی حوزه علی بن ابیطالب "ع" ادامه داد: در آستانه سالروز شهادت شهید والامقام مصطفی پهلوان، از شهدای پایگاه شهید نواب صفوی، جلسه هفتگی قرآن خانواده معظم شهدا بیاد این شهید بزرگوار، با حضور پیشکسوتان و بسیجیان محترم و با سخنرانی حجت الاسلام غایبی پیرامون عظمت قرآن کریم به عنوان بزرگترین معجزه نبی مکرم اسلام "ص"، در شامگاه روز دوشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۷ برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها