نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی:

جوانان برای تحقق گام دوم انقلاب سیره امام هادی(ع) را الگو قرار دهند

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی در جمع مردم شهر جدید سهند، گفت: سیره امام هادی(ع) در مقاومت و مبارزه در شرایط سخت و جهاد علمی امام باقر (ع) الگوی جوانان ایرانی در تحقق بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۳۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

جوانان برای تحقق گام دوم انقلاب سیرخ امام هادی(ع) را الگو قرار دهند

با دقت در  فضای سیاسی زمان حضرت امام هادی علیه السلام متوجه می شویم که ایشان درطول مدت امامت خود با برخی از خلافای جائر در حال مبارزه بود به طوری که در آن شرایط بسیار سخت وخفقان آن امام همام الگوی مبارزه با دشمنان بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجه الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با تاکید بر ضرورت اصلاح سبک زندگی افزود:یکی از راه های مقابله با توطئه هاو تحریم های دشمنان، اصلاح سبک زندگی وتاسی به سبک زندگی ائمه اطهار می باشد. وبسیاری از مشکلات فرهنگی واقتصادی موجود در جامه با الگو گرفتن از سبک زندگی اسلامی قابل حل است .

امام جمعه تبریز گفت:مشکلات امروز ما به این خاطر است که از سیره وروش زندگی ائمه معصومین دور شده ایم و در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ گردید اصلاح سبک زندگی وبازگشت به سبک زندگی اسلامی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

ایشان با اشاره به جایگاه ویژه جوانان در اجرای گام دوم انقلاب تاکید کرد: اگر روحیه انقلابی جوانان امروز از دوران اوایل انقلاب بیشتر نباشد، کمتر نیست وهمانطوری که روح بیانیه دوم انقلاب بازگشت به خودباوری برای مردم واعتقاد به اصل ما می توانیم است وبه حول قوه الهی همین جوانان هستند که در چهل ساله دوم انقلاب فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب را جامه عمل خواهند پوشاند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار