خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود تاکید کرد:

شاهرود فعال در برپایی یادمان شهدا در کشور/زنده نگهداشتن یاد شهدا، دلیل فاصله نگرفتن از انقلاب

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه طبق آمار بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛ یکی از شهرستان هایی که در برپایی یادمان های شهدا فعال است شهرستان شاهرود می باشد گفت: یکی از دلایل فاصله نگرفتن انقلاب ما از آرمان ها بعد از گذشت چهل سال همین زنده نگاه داشتن یاد شهدا است.
کد خبر: ۹۱۱۹۰۳۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در مراسم گرامیداشت شهادت امام هادی(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بین النهرین شاهرود در سخنانی با بیان اینکه بهترین راه گشا برای زندگیمان یاد خداست اظهار کرد: هرکجا آسیبی در زندگیمان است از غافل شدن از یاد و ذکر خداست.
وی با بیان اینکه یاد اولیا و ائمه(ع) یکی دیگر از اذکار است افزود: یکی از روایاتی که راويان آن خود معصومین (ع) بودند حدیث با ارزش سلسله الذهب بود.
امام جمعه شاهرود با اشاره به فرق ایمان و اسلام گفت: ایمان آن چیزی است که در دل استوار است، آن چیزی که دل تعظیم می کند، دل آن را باور دارد اعمال هم آن را تصدیق می‌کند.
وی با اشاره به عوامل بیرونی و درونی ایمان افزود: اعمال و عمل به قول پیامبر اکرم (ص) عوامل بیرونی و اعتقادات، توحید و باور به نبوت رسول اکرم (ص) عوامل درونی ایمان است اما اسلام آن چیزی است که به زبان جاری شود.
امینی با بیان اینکه یاد شهدا یکی از چیزهایی که در یاد خدا راهگشاست عنوان کرد: ما غرق در یادمان های شهدا هستیم و باید قدر بدانیم، طبق آمار بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛ یکی از شهرستان هایی که در برپایی یادمان های شهدا فعال است شهرستان شاهرود می باشد و مقام معظم رهبری فرمود(زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.)
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود تاکید کرد: یکی از دلایل فاصله نگرفتن انقلاب ما از آرمان ها بعد از گذشت چهل سال همین زنده نگاه داشتن یاد شهدا است.
وی با بیان اینکه اخلاق معنوی از یاد خدا و اولیا و شهدا استحکام پیدا می‌کند گفت: کسی که از یاد شهدا غافل شود در چرخه زندگی سخت و پر تشویش دنیا گم می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها