خبرهای داغ:

برگزاری جلسه ستاد سفرنوروزی در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: تعطیلات سفرهای نوروزی بهترین فرصت برای شناخت فرهنگ اصیل و تاریخ و جغرافیای شهرستان هندیجان است و سپاه و بسیج با شروع تعطیلات نوروزی برای اجرای امنیت همکاری خوبی بانیروی انتظامی خواهدداشت و دراین باره اقداماتی شامل برپایی چادر راهنمای مسافران نوروزی ، گشت های عملیاتی در مسیر مواصلاتی هندیجان انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۰۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، جلسه ستاد ساماندهی و ارتقای سفرهای نوروزی در پیش ازظهر امروز با حضور معاون فرماندار، جمعی از مسئولان محلی در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت : در ایام تعطیلات نوروزی نیروهای سپاه و بسیج برای رفاه حال مسافران نوروزی و جلوگیری از هر گونه حوادث در مسیر جاده مواصلاتی هندیجان تورهای ایست و بازرسی و بر نامه های عفاف همراه با رعایت شئونات اسلامی تا پایان تعطیلات اجراء خواهد شد.

وی افزود: هندیجان دارای ظرفیت های خوبی در تمام زمینه ها است که مهمترین آن سفرهای دریایی و مکان های مقدس امامزادگان است که با همکاری ادارات بستری مناسب برای مسافران نوروزی فراهم خواهد شد و پیش بینی می شود در سال ۹۸ مسافران نوروزی ازسراسر کشور نسبت به قبل حضور خوبی در هندیجان داشته باشند.

وی بابیان معرفی تمدن تاریخ هندیجان گفت: تاریخ کهن و تمدن شهرستان هندیجان خوب در استان و کشور معرفی نشده که انتظار می رود با فرهنگ سازی مناسب تمدن باستانی بندر هندیجان با آثار قدیمی خود بهتر شناخته شود و هندیجان با قدمتی بیش از۳۰۰۰هزار ساله دارای فرهنگی اصیل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها