خبرهای داغ:
سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

باید برای نهادینه‌سازی حقوق شهروندی در جامعه تلاش شود

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: به انحای مختلف باید برای نهادینه سازی حقوق شهروندی در جامعه تلاش شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۳۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

امین رستم زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن اشاره به برگزاری اختتامیه چهارمین همایش حقوق شهروندی در ارومیه، اظهار کرد: اختتامیه این همایش با حضور پروفسور هاشمی و الماسی از اساتید برجسته حقوق کشور و پدر علم حقوق عمومی کشور و صاحبنظران بین المللی این عرصه و استاندار، امام جمعه ارومیه، سایر مسئولان استانی و کشوری در ارومیه برگزار شد.

 وی افزود: فراخوان اولیه چهارمین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی از مهرماه سالجاری اعلام شده بود که کیفیت مقالات وصولی نسبت به دوره های قبل همایش با توجه به تخصصی محور بودن محورهای همایش پیرامون حوزه های اقتصادی و تولید و کار و سرمایه ایرانی به لحاظ غنای علمی از سطح علمی بالایی برخوردار بوده است.

 سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: تمامی مقالات نهایی از طریق پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و دو داوری داخلی و خارجی مورد ارزیابی قرار گرفته است؛ از این رهگذر برای نهادینه سازی حقوق شهروندی تلاش می شود.

رستم زاده گفت: تعداد مقالات وصولی از سایر دانشگاههای کشور از فراوانی زیادی نسبت به دوره های قبل برخوردار بود که آمار دقیق مقالات و وابستگی آنها بعد از استخراج اعلام خواهد گردید.

دبیر علمی چهارمین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی اظهار کرد: کمیته اصلی و علمی و داوری همایش از اساتید مجرب و علمی دانشگاه های تهران، علم وفرهنگ، دانشگاههای سراسری ارومیه، دانشگاه الزهرا  و آزاد و پیام نور، علمی کاربردی استان و ... تشکیل شده است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار