خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

جریان شناسی سیاسی اهم برنامه پایگاه‌های بسیج اساتید و طلاب باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان: از مهمترین کارکردهای پایگاه‌های بسیج اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه طرح مباحث جریان شناسی سیاسی و تعمیق بینش روحانیت در این زمینه است.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۰۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در نشست مدیران، اساتید، طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه که به میزبانی حوزه علمیه امام صادق (ع) دامغان برگزار شد با اشاره به نقش بسیار مهم حوزه‌های علمیه در هدایت فکری و معنوی و سیاسی جامعه اسلامی، اظهار داشت: حوزه و حوزویان خدمت رسانی به جامعه و مردم در همه بخش‌ها را وظیفه خود بدانند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه از مهمترین مراکز تأثیرگذار در ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور مهدی آل محمد (عج) هستند، خاطر نشان کرد: انقلاب و نظام اسلامی خطی را ترسیم نموده که هدف آن رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و نقش آفرینان اصلی این مسیر نورانی حوزه و دانشگاه هستند.

وی با اشاره به شروع بکار پایگاه بسیج اساتید و فضلای حوزه علمیه به عنوان قرارگاه فرهنگی، بر ضرورت استخراج تدابیر رهبر معظم انقلاب و تبیین زوایای بیانیه گام دوم انقلاب در این قرارگاه‌ها تأکید کرد و گفت: فعالیت‌های ریشه دار فرهنگی در جامعه تنها با شکیبایی و استمرار به نتیجه می‌رسد، امروز تعمیق دشمن شناسی باید از اصول فعالیت‌های فرهنگی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی با اشاره به تلاش دشمن برای مهار همه نهاد‌های نقش آفرین در استمرار و بالندگی انقلاب و نظام اسلامی با استفاده از جریان نفوذ و لوایح استعماری همچون FATF، تصریح کرد: دشمن و ایادی داخلی اش به دنبال ضرورت سازی سازش با دشمن به عنوان راه حل مشکلات کشور هستند و نقش حوزه و حوزویان در باطل کردن این خدعه کلیدی است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان سوابق و فعالیت‌های حوزه علمیه شهر عالم پروردامغان را درخشان خواند و با بیان اینکه امروز طلاب مدارس علوم دینی علاوه بر مباحث علمی و اعتقادی باید به دانش سیاسی روز نیز مجهز شوند، اضافه کرد: از مهمترین کارکرد‌های پایگاه‌های بسیج اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه طرح مباحث جریان شناسی سیاسی و تعمیق بینش روحانیت در این زمینه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها