خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسو‌ل‌الله (ص) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسو‌ل‌الله (ص) شیراز از مرمت ۱۶ منزل و احداث ۳ خانه برای نیازمندان منطقه شمال غرب این کلان‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۲۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، با بیان اینکه در سال جاری ۱۶ منزل مرمت و ۳ خانه نیازمندان منطقه شمال غرب این کلان‌شهر احداث شده است یادآور شد: یكی از مهم‌ترین فعالیت‌های سپاه، مربوط به بحث محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: سپاه استان فارس در این راستا اقدام به راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید اسكندری در شیراز كرده است كه نواحی ۴ گانه سپاه این كلان‌شهر در قالب این قرارگاه فعالیت‌های متعددی به محرومان ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار كرد:‌ اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در سال آینده در قالب طرح شهید اسکندری با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی همچنین یادآور شد: رویکرد ناحیه بسیج محمد رسول‌الله(ص) همگام با نواحی مقاومت سپاه اقدامات محرومیت‌زدایی در قالب گروه جهادی کمک به محرومان و اقشار بی‌بضاعت در راستای تعمیر و نوسازی و یا احداث منازل برای آن‌هاست.

حسینی اظهار كرد: همچنین طی یک ماه اخیر ۱۵۰۰ اقلام مواد غذایی شامل برنج و روغن وغیره در قالب بسته غذایی بین نیازمندان محله‌های شمال غرب شیراز توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در پایان تأكید كرد: تشکیلات سپاه و بسیج در حد بضاعت خود همگام با دستگاه‌های مسئول همت و توان خود را در راستای کمک به مردم به کار گرفته است چرا كه مردم ولی نعمت این انقلاب هستند و نیازمند کارهای عمرانی و خدماتی برای خدمت‌رسانی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها