خبرهای داغ:

دیدار خواهران بسیجی شاهرود با مادر شهید حجی+ عکس

خواهران بسیجی حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود با خانواده شهید حجی به مناسبت روز مادر و میلاد حضرت فاطمه (س) دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۷۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و با حضور معاونت تعلیم و تربیت و درالقرآن بسیج سپاه شاهرود، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) با خانواده شهید محمد مهدی حجی دیدار شد.
در این دیدار تبریک روز مادر به نیابت از شهید توسط خواهران بسیجی به مادر شهید ابلاغ شد و دکلمه خوانی توسط نوجوان بسیجی انجام گرفت.
در این دیدار مادر و پدر شهید به بیان خاطراتی از این شهید پرداخته و بر احترام به والدین توسط شهید تاکید کردند.
در این دیدار از مادر شهید با اهدا هدیه در روز مادر تجلیل شد.
خاطر نشان می شود شهید محمد مهدی حجی متولد سال ۱۳۴۶ شاهرود و کارمند جهاد سازندگی که با بیش از ۲۴ ماه جبهه سرانجام در سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۶ در منطقه عمومی سلیمانیه عراق ارتفاعات شیخ محمد بر اثر اصابت تیر مستقیم به سر و سینه به شهادت رسید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.
در قسمتی از وصیت نامه شهید آمده است:ای عزیزان، در این برهه از زمان و در این موقعیت حساس که اسلام و مسلمین در خطر است و هر جمع از خدا بی خبری برای اسلام به اصطلاح خودشان خط گرو می کشند و ندای تعیین سرنوشت برای مسلمین را با وقاحت هرچه تمامتر سر می دهند باید توجه بیشتری داشته باشیم به فرامین تعیین کنندة حقیقی سرنوشت اسلام، که همانا امام و ولایت فقیه است، و ببینیم آن برای ما چه تکلیفی مشخص می کند و همان را انجام دهیم؛ دقت داشته باشیم به نحوة برخورد شهیدان با فرامین امام و سرعت عمل این عزیزان در اجرای دستورات امام. امت اسلام، آگاه باشید که اگر به فرمان امام با دید تعبدی نگاه کنیم و اجرای فرمان را لازم و واجب برشمریم و هیچ مطلب دیگری را برای اجرای آن مقدم ندانیم پیروزیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها