خبرهای داغ:
همسر جانباز ۷۰ درصد:

دعا‌های همسرم همیشه در حقم مستجاب می‌شود

همسر جانباز ۷۰ درصد در گفتگو با بسیج گفت: دعا‌های همسرم همیشه در حق من مستجاب می‌شود و لحظه‌ای از هم دور نیستیم
کد خبر: ۹۱۱۵۵۲۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، و به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت کوثر ولایت، بزرگداشت مقام زن و روز مادر پای صحبت فاطمه ذوالفقاری همسر جانباز ۷۰ درصد از ناحیه دست و پا و اعصاب و روان نشستیم.
فاطمه ذوالفقاری، همسر رحمت الله ذوالفقاری در جواب سؤالات ما این گونه پاسخ داد.
 
آیا از زندگی خودتان با این شرایط راضی هستید؟
گفت: خدارا شکر راضی هستم، با وجود مشکلاتی که همسرم به علت ضعف اعصاب و روان داریم، به خداوند توکل دارم و با سختی‌ها کنارآمده ایم و از زندگی خود راضی هستیم.

بهترین و به یاد ماندنی‌ترین روز‌هایی که با همسرتان گذرانده اید چه روز‌هایی بوده است؟
روز‌های زیارت سفر کربلا و زیارت خانه خدا از بهترین روز‌های زندگیمان بود. در حال حاضرخودم با بیماری سرطان سینه دست و پنجه نرم می‌کنم و حال بعد از ۴ سال به بیماری تراکم استخوان دچار و شیمی درمانی شده ام. روز‌های بسیاری در بیمارستان مشهد در بستر بیماری بوده ام و همسرم با وجود مشکلاتی که دارد و درگیر بیماری است پا به پای من در کنار تخت بیمارستان به من رسیدگی می‌کرد. در سال گذشته به مدت ۱۵ روز در بیمارستان تجریش بستری بودم که همسرم لحظه‌ای از من غافل نشد و همواره در کنارم بود. در حال حاضر نیز تحت درمان هستم؛ من و همسرم با وجود مشکلاتی که داریم همچنان به یکدیگر رسیدگی می‌کنیم.

به عنوان یک همسر و یک مادر با چه مشکلاتی مواجه بوده اید؟
همسرم به علت درگیر بودن با بیماری اعصاب و روان؛ گاهی اوقات عصبی می‌شود و روی من هم اثر می‌گذارد؛ اوایل بسیار صبور بودم، ولی در حال حاضر به علت درگیر بودن با بیماری‌ها بسیار کم صبر شده ام و همچون گذشته نمی‌توانم تحمل کنم، اما با لطف خداوند صاحب فرزند پسری شده ایم که بسیار سربه راه است در حال حاضر ۲۵ سال سن دارد و با وجود مشکلات و بیماری‌هایی که من و همسرم داریم به خوبی به ما رسیدگی می‌کند و لحظه‌ای ما را تنها نمی‌گذارد.

برکات زندگی با یک جانباز در زندگی شما چه بوده است؟
وجود همسرم در خانه برکات زیادی را برای ما به همراه داشته است؛ با آنکه زودرنج است در حق من دعا می‌کند و دعاهایش مستجاب می‌شود. من و همسرم همیشه در کنار یکدیگر هستیم و لحظه‌ای بدون هم بودن را نمی‌توانیم تحمل کنیم.

از جانب مسولین ما مورد حمایت قرار گرفته اید؟ چه حمایت هایی؟
بنیاد شهید به مناسبت روز جانباز به منظور سرکشی از ما دیدن کرده اند و یا در مواقعی که بنیادشهید دکتر‌هایی را می‌آوردند؛ همسرم برای معاینه نزد دکتر رفته اند، ولی از نظر مالی کمک‌هایی صورت نگرفته است و همسرم معتقد است که برای اسلام و کشور ایران در میدان جنگ شرکت کرده است و در مقابل دشمنان ایستاده است نه ثروت و مادیات دنیایی.همسرم در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در آبادان مجروح شده است که در ابتدا در بیمارستان اهواز بستری بوده اند، ولی بعد به بیمارستان مصطفی خمینی منتقل شدند که در دیداری که با  رهبر معظم انقلاب در بیمارستان داشتند که در پاسخ به پرسش آقا که از او خواسته بودند درخواستش را بگوید گفت: من برای اسلام و دین به جنگ رفته ام و هیچ خواسته‌ای ندارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها