خبرهای داغ:

تجلیل از مادران فرمانده هان بسیجی هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی (ره )و گرامیداشت مقام والای مادر و روز زن ،با همت حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه سپاه وبا دعوت از خانواده های پاسدارناحیه و نیروی دریایی سپاه (امامیه) همراه با تجلیل از مادران فرمانده هان خواهر بسیجی و ایستگاه محصولات فرهنگی عفاف وحجاب در سالن خلیج فارس هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۳۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار سعید سنگری در مراسم جشن اظهار کرد : از حضور پرشور خواهران بسیجی و خانواده های پاسدار در مراسم باشکوه جشن ولادت حضرت فاطمه الزهراء(س) تقدیر و تشکر می شود واین روز بزرگ را به همه شما بزرگواران تبریک عرض می نمایم.

وی افزود : حضرت فاطمه زهرا(س) سرچشمه همه هستی و خوبی ها است و راه سعارتمندی پیروی از راه وروش حضرت زهرا (س) است و بهترین الگوی مناسب رفتاری حضرت فاطمه زهراء(س) است‌.

در ادامه مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی اظهار داشت : درک و فهم معارف اهل بیت (ع) بسیار سخت و عمیق است و همچنین یکی از معارف نقل شده در روایات شیعه و سنی خلق نور اهل بیت (ع) است که خداوند متعال هزاران قبل از خلقت آدم، نور اهل بیت (ع) را خلق کرده بود و مخصوصا نور ۵ تن ال عبا و بصورت ویژه نور حضرت فاطمه زهرا(س)است.

وی افزود : تولد بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) با برنامه ریزی از سوی خداوند بوده که پیامبر اسلام وقتی به معراج عروج نمود خداوند تولد حضرت فاطمه زهرا (س) را به پیامبر مژده داد و نام حضرت فاطمه زهرا (س) برای به پیامبر اعلام نمود.

وی بابیان الگو پذیری رفتار حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: وجود حضرت فاطمه زهرا (س) سراسر خیروبرکت است و همه ماها بایستی از رفتار و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) الگو پذیری کنیم که بهترین راه سعارتمندی برای تمام بشریت است.

در پایان مراسم جشن مسابقات فرهنگی همراه با جایزه و مولودی خوانی باشکوه خاصی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها