خبرهای داغ:
رييس اداره حفاظت محيط زيست تاكستان اعلام کرد:

برخورد جدی دستگاه قضایی با آلوده کنندگان محیط زیست

جلیلوند گفت:در راستای مدیریت اصولی پسماندهای پزشکی و زباله های شهری نماینده دستگاه قضایی ضمن سفارش اکید بر رعایت قوانین و ضوابط محیط زیست به منظور جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی بر برخورد جدی دستگاه قضایی با آلوده کنندگان محیط زیست تاکید كرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۰۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

محمد جليلوند رييس اداره حفاظت محيط زيست تاكستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سومين جلسه كارگروه پسماند شهرستان تاكستان با حضور معاون محترم فرماندار تاکستان و اعضای کارگروه برگزار شد.

وی گفت:در این جلسه اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه پیشین در رابطه با مدیریت پسماندهای پزشکی، صنعتی و انتقال پسماندهای عادی به سایت قزوین و پاکسازی حواشی شهرها از نخاله های ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت.

رييس اداره حفاظت محيط زيست تاكستان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و استقبال از سال جدید و نوروز، بر اهتمام ویژه ادارات و ارگان های ذیربط بر ادامه روند مدیریت پسماند ها و رعایت اصول بهداشتی در شهرها و روستاها تاکید و مقرر شد موضوع پاکسازی حاشیه راه ها و مبادی ورودی شهرها از نخاله های ساختمانی همچنان به صورت ویژه در دستور کار شهرداری ها و ادارات راه و شهرسازی قرار گیرد تا چشم اندازی زیباتر از شهرها به مسافران نوروزی ارئه شود.

جليلوند عنوان کرد: در راستای مدیریت اصولی پسماندهای پزشکی و زباله های شهری نماینده دستگاه قضایی ضمن سفارش اکید بر رعایت قوانین و ضوابط محیط زیست به منظور جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی بر برخورد جدی دستگاه قضایی با آلوده کنندگان محیط زیست اشاره كرد.

۱۰۱۰/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها