خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی:

در گام دوم انقلاب باید با جدیت وارد شویم تا کمبودها را جبران کنیم/جهاد علمی و فرهنگی امری ارزشی است

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید با جدیت حرکت کنیم تا کمبودها و کم تفاوتی ها را جبران کنیم گفت: جهاد علمی و فرهنگی درهمه جا در مقام قرب قرار دارد وارزشمند است.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۱۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با معاون امور فرهنگی جهاد دانشگاهی و رئیس کانون قرآن و عترت دانشگاهیان کشور، جهاد را امر ارزشی و عبودیتی دانست و اظهار داشت: درطبقه بندی ها  جهاد علمی و فرهنگی دارای بالاترین ارزش است.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری به نقش مهم جوانان و توجه به آنها، افزود: اگر چه ممکن است در جوان کم تجربگی هایی باشد اما باطن جوان عدالت خواه است چرا که جوان وجدان بیدار و آرمانهای بلندی دارد که نسبت به جامعه احساس مسئولیت می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاد علمی و فرهنگی در همه جا در مقام قرب قرار دارد و ارزشمند است گفت: مختصات خلقت انسان بر اساس فرهنگ است و ریلی که بشر می تواند بر روی آن حرکت کند ریل علم است.

آیت الله عبادی اظهار داشت: برای ارتقا فرهنگ، ایمان صحیح لازم است که به علم، فرهنگ و آرمانها جهت دهد و انقلاب اسلامی نیز این موضوع را دنبال کرده است و باید دنبال کند.

وی عنوان کرد: در طول چهل سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد موفقیت های بزرگی کسب کرده ایم و البته آسیب هایی دیده ایم، اما تجربه های خوبی به دست آوردیم  چرا که نسخه، نسخه صحیحی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید با جدیت حرکت کنیم تا کمبودها و کم تفاوتی ها را جبران کنیم  و در این راه هر سازمان، وزارت خانه، مدیر و قشری از جامعه وظیفه ای دارد که باید با جدیت به آن عمل کند.

آیت الله عبادی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب، نسل جوان باید علاوه بر تجربه های علمی، از تجربه های گذشتگان نیز استفاده کند تا به آرمانهایش نزدیک تر گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها