خبرهای داغ:
فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندر ماهشهر:

نیروی دریایی سپاه با تمام توان آماده دفاع از آب‌های ساحلی و سرزمینی کشور است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در دریا محکم در مقابل نیروهای استکبار جهانی و کشورهای فرامنطقه‌ای که به خلیج فارس آمده‌اند، ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۴۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، سردار دریادار علیرضا تنگسیری صبح امروز در آیین افتتاح بخش جراحی محدود مجتمع درمانی شهید عمویی منطقه سوم ندسا با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه علاوه بر رسالت نظامی، خدمت‌رسانی به مردم را از وظایف اصلی خود می‌داند، اظهار کرد: کشور در بخش بهداشت و درمان با مشکل جدی مواجه است و نیروهای نظامی و انتظامی باید با تمام امکانات خود به کمک دولت و مردم بشتابند.

وی ادامه داد: افتتاح بخش جراحی محدود مجتمع درمانی شهید عمویی در همین راستا صورت گرفته و نیروی دریایی سپاه این دست اقدامات را با جدیت ادامه خواهد داد.

تنگسیری همچنین از آمادگی کامل نیروی دریایی سپاه برای دفاع از آب‌های ساحلی و سرزمینی کشور خبر داد و افزود: ما در دریا محکم در مقابل نیروهای استکبار جهانی و کشورهای فرامنطقه‌ای که به خلیج فارس آمده‌اند، ایستاده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان بیان کرد: ما با توکل به خدا و با تمام امکاناتی که در درون کشور و به دست متخصصان داخلی طراحی و تولید شده از استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها