خبرهای داغ:
ناجیان خوزستان در انتظار رییس جدید

خوزستان نیازمند هیئت نجات غریق فعال

هیئت نجات غریق استان خوزستان با گذشت زمان بسیار همچنان به صورت سرپرستی به فعالیت خود ادامه می دهد.هیئت نجات غریق، یکی از هیئت‌های مهم ورزشی به خصوص در استان‌هایی همانند خوزستان که از آب‌های طبیعی فراوانی برخوردار است، به شمار می‌رود که در مواقع حساس این هیئت وظیفه خود را به‌خوبی انجام بدهد.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۳۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرنگار ورزشی بسیج از اهواز، این هیئت در کنار مسئولیتهای ورزشی خود،در بحران‌های اجتماعی نیز می تواند فعال با شد و در حوادث آبی به فریاد غرق‌شدگان که کم هم نیستند،برسد.

بلاتکلیفی این هیئت مهم به خصوص دراستان خوزستان که آمار غرق‌شدگان درآن بسیار زیاد است،مشکلات را بیشتر می کند و ما شاهد جان سپردن تعداد بیشماری از افراد درنقاط مختلف خوزستان به علت آشنا نبودن با صحیح شنا کردن خواهیم بود.
درحالی که مدتها است رییس سابق هیئت نجات غریق استان با تصمیم مدیران ارشد ورزش خوزستان از کار برکنار شده است اما این هیئت مدتها است که به صورت سرپرستی اداره می شود و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان ،سرپرستی این هیئت را برعهده دارد.نصیری که در اداره کل ورزش و جوانان با مسائل مختلفی روبرو است،فرصت لازم را برای پیگیری و برنامه ریزی برای هیئت نجات‌غریق ندارد و این هیئت با کار بسیار به یک مدیر تمام وقت نیاز دارد تا برنامه های خود را به صورت دقیق انجام بدهد.

اما متاسفانه درحالی که زمان دقیق برگزاری انتخابات هیئت نجات غریق خوزستان مشخص نشده است،یکی از مدیران خارج از ورزش استان،برنامه های خود را برای حضور در انتخابات این هیئت آغاز کرده است و با توجه به اینکه ارتباط بسیار نزدیکی با رییس برکنار شده هیئت نجات غریق دارد،می تواند شرایط بازگشت رییس سابق را فراهم کند،نکته ای که می تواند باعث بازگشت مشکلات گذشته این هیئت شود.

کاندید جدید هیئت نجات خوزستان که به علت مشغله فراوان خود در مسئولیت اجتماعی و اقتصادی فرصت کمی برای فعالیت دراین هیئت دارد نمی تواند به رشد این رشته ورزشی در سطح استان کند و ما شاهد تداوم شرایط کنونی دراین هیئت خواهیم بود.

پس چه خوب تصمیم گیران ورزش استان دقت لازم را داشته باشند و شرایط را برای حضور مدیران جوان،ورزشی و متخصص فراهم کنند تا ورزش استان بیش از این از حضور نیروهای بی انگیزه ضربه نخورد.
محمد ملازاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها