خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان مهدیشهر:

جذب گردشگر یکی از راهکار‌های توسعه اقتصاد

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه تبلیغات مجازی تاثیر موثری در افزایش جذب گردشگران دارد گفت: جذب گردشگر یکی از راهکار‌های موثر توسعه اقتصادی است
کد خبر: ۹۱۱۳۹۰۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر؛ فرماندار مهدیشهر درجلسه هماهنگی خدمات سفرنوروز ٩٨ با اشاره به اهداف دشمن در ضربه زدن به گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت‌ها و پتانسل‌های اصلی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: از گردشگری می‌توان به عنوان مقوله‌ای در راستای دورزدن تحریم‌ها و توسعه اقتصادی استفاده کرد.
ارگی با اشاره به حضور ایران در میان ۱۰ کشور برتر گردشگری جهان عنوان کرد: امریکا از ابتدای انقلاب تاکنون در استفاده از حربه‌های مختلف علی الخصوص ضربه زدن به گردشگری ایران تمام تلاش خود را انجام داده است و هدف ان عدم حضور گردشگران در کشور بوده است.
ارگی در ادامه یک راه موثر دیده شدن ایران توسط گردشگران خارجی را تمرکز بر تبلیغات مجازی در معرفی اماکن دیدنی و بکر ایران عنوان کرد و افزود: طبیعت زیبای شهرستان مهدی شهر قابلیت معرفی به تمام گردشگران ایرانی و خارجی را داشته و از آن در جهت توسعه بیش از پیش اقتصاد شهرستان به کار خواهیم برد.
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر مهدی شهر با اشاره به عبور میلیونی مسافران از مسیر استان سمنان بیان کرد: تلاش ما این است که این مسافران را بتوانیم به سمت شهرستان مهدی شهر سوق داده و از تمام امکانات در جهت پذیرایی از این مسافران استفاده کنیم.
ارگی ضمن درخواست از مسئولین شهرستان به رفتار هنرمندانه در برخورد با مسافران افزود: امید داریم خاطره خوشی از فرهنگ غنی و مهمان نوازی مردم شهرستان مهدی شهر و همچنین سفری امن برای مهمانان درعین خدمات سودمند را در نوروز پیش رو ارائه دهیم.
فرماندار مهدی شهر با اشاره به ظرفیت بالای هتلداری و مراکز اقامتی این شهرستان گفت: هتل‌ها و مراکز اقامتی از لحاظ بهداشتی و گردشگری خود را در بالاترین سطح کیفیت خدمت رسانی آماده کنند و بازاریان و کسبه نیز با رفتار خوش و مهمان نوازی مردم شهرستان را به نمایش گذارند.
حسن ارگی شرایط ویژه گردشگری شهرستان مهدی شهر را به دلیل داشتن مرز مشترک با استان مازندران دانست و افزود: مسیر ارتباطی این شهرستان به مازندران به عنوان طرح گردشگری از کویر تا خزر مورد توجه مسافران بوده و امید داریم در بحث تبلیغ مناطق گردشگری شهرستان شامل بروشور‌ها و فضاسازی محیطی به طور ویژه عمل کنیم.
فرماندار مهدی شهر ضمن اشاره به ایده‌های جدید جوانان و بخش خصوصی در فضاسازی شهر‌ها و روستا‌ها عنوان کرد: شهرداری‌ها در استفاده از ایده‌های سازمان‌های مردم نهاد در ایجاد نشاط شهری حداکثر همکاری را داشته باشند.
ارگی در پایان آمادگی نیرو‌های امدادی و انتظامی شهرستان را در سطح بالایی دانست و افزود: پایگاه‌های ثابت و موقت امدادی و انتظامی در کشیک‌های نوروزی به صورت منظم وآماده باش کامل در ایام نوروز حضور خواهند داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها