خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس گفت: دانشجویان به این نتیجه رسیدند که منتظر جلسه بعدی مجمع شویم تا ببینیم قرار است چه اتفاقی بیافتد لذا تا جلسه بعدی هر تصمیم گیری که صورت می‌گیرد را به اطلاع مردم شریف خواهیم رساند.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۲۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سجاد جباری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ادامه تحصن دانشجویان شیرازی در مسجد دانشگاه شیراز گفت: با توجه به موکول شدن تصمیم گیری راجع به معاهده های پالرمو و cft به جلسه بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام طبق مشورتی که دانشجویان متحصن با هم انجام دادند این نتیجه حاصل شد که علی الحساب تحصن متوقف شود.

وی در ادامه افزود: دانشجویان به این نتیجه رسیدند که منتظر جلسه بعدی مجمع شویم تا ببینیم قرار است چه اتفاقی بیافتد لذا تا جلسه بعدی هر تصمیم گیری که صورت می‌گیرد را به اطلاع مردم شریف خواهیم رساند.

جباری با بیان اینکه از افراد سرشناس استان گله مند هستیم ادامه داد: از کسانی که داعیه پدری در فارس را دارند انتظار می رفت در جمع دانشجویان حضور پیدا کنند اما علیرغم دعوت های مکرری که شد افتخار نداده و قابل ندانستند در جمع این دانشجویان انقلابی حضور پیدا کنند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: انتظار بیشتری می رفت که این دوستان خیلی محافظه کارانه ورود نکنند و با توجه به تجربه های تلخی که این مدت در خصوص معاهده های بین المللی داشتیم کمی انقلابی تر باشند ان شاءالله که خداوند از سر تقصیراتشان بگذرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها