خبرهای داغ:
در قسمتی از بیانیه سپاه فجراستان فارس به مناسبت شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از پاسدارن انقلاب اسلامی آمده است: تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی توانند با انجام این دست از اقدامات در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۸۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجراستان فارس به مناسبت شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از  پاسدارن انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد. در قسمتی از بیانیه سپاه فجراستان فارس به مناسبت شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از پاسدارن انقلاب اسلامی آمده است: تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی توانند با انجام این دست از اقدامات در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سپاه فجراستان فارس به مناسبت شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از  پاسدارن انقلاب اسلامی که در اقدامی تروریستی به دست جنایتکاران و تروریست های تکفیری ومزدوربه شهادت رسیدند.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از جوانان صالح و فرزندان رشید و شجاع درسپاه پاسدارن انقلاب اسلامی حاضر در مرز های پر افتخار جمهوری اسلامی ایران که در اقدامی تروریستی به دست جنایتکار تروریست های تکفیری ومزدور با یک خوردوی بمب گذاری شده در جاده خاش، زاهدان در استان سیستان و بلوچستان به لقاء الله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد. ملت قدرشناس ایران همواره از پاسداران غیور و فداکار انقلاب اسلامی که در راه پاسداری از اسلام،انقلاب و کیان جمهوری اسلامی ایران، از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد و اراده ی خود را در راه ایستادگی در مقابل ایادی سلطه و استکبار بیش از پیش تثبیت خواهد نمود.

تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی توانند با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیر انسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگین شان می رساند، و به زودی بایستی منتظر انتقام سخت سپاه باشند.

سپاه فجر استان فارس ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها درسپاه پاسدارن مقتدر و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار ‌ شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین ( ع ) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این‌ عزیزان صبر و اجر مسألت می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها