خبرهای داغ:
مسئول مالی هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام لالجین:

5 خیّر حامی بزرگ خانواده عاشورائیان لالجین هستند

مسئول مالی هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام لالجین با بیان اینکه در این مجموعه پنج خیّر اصلی داریم که همیشه حامی بزرگ خانواده عاشورائیان بوده‌اند، گفت: همچنین افراد مجموعه که آنها نیز از افراد خیّر هستند در همه قسمت‌های مالی کمک می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۸۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

5 خیّر حامی بزرگ خانواده عاشورائیان لالجین هستندمرتضی رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مدت ۱۰ سال است که در مجموعه عاشوراییان لالجین مشغول فعالیت هستم و از سال اول به عنوان مسئول اداری و مالی مجموعه فعالیت دارم.

وی گفت: در این ۱۰ سال کارهای زیاد مالی انجام شده است که تعدادی از آنها شامل تکمیل سرمایه سخت‌افزاری است که اکنون در آستانه ۱۰ سالگی هیئت هستیم و هیچ گونه مشکل سخت افزاری از لحاظ زمین و یا مکان برای اجرای مراسم‎ها نداریم.

مسئول مالی هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام لالجین در خصوص دیگر اقدامات این هیئت ابراز داشت: خرید منزل مجاور ساختمان هیئت به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، خرید جهیزیه برای افراد کم درآمد به تعداد ۵۰ خانواده به مبلغ۲۰ میلیون تومان، اعزام به عتبات عالیات کربلا و مشهد به تعداد ۳۰ نفر با مبلغ ۱۰ میلیون تومان، خرید سیستم صوتی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، ساخت چندین واحد سرویس بهداشتی برای خانوارهایی که در منزل سرویش بهداشتی نداشتند به مبلغ ۱۰ میلیون تومان ازجمله این اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: در آینده در صدد ساخت مجموعه چند منظوره شهید «حججی» به متراژ ۷۰۰ متر هستیم که هزینه ان بالغ بر مبلغ ۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

رجبی با بیان اینکه در این مجموعه پنج خیّر اصلی داریم که همیشه حامی بزرگ خانواده عاشورائیان بوده‌اند، گفت: همچنین افراد مجموعه که آنها نیز از افراد خیّر هستند در همه قسمت‌های مالی کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیئت عاشورائیان در ابتدا یک نهال کوچک بود و با کمک همکاران اکنون به یک درخت تنومند ۱۰ ساله تبدیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات