خبرهای داغ:
خیّر شهر جهانی لالجین گفت: بر اساس سوره عصر، انسان در همه حال ضرر می‌کند مگر اینکه کار صالحی را انجام دهد که به پیروی از این سوره سعی کردم کارهای صالحی انجام دهم و بنایی را پایه‌گذاری کرده و تقدیم هیئت عاشورائیان کردم.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۰۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

انسان در همه حال ضرر می‌کند مگر اینکه کار صالحی را انجام دهدمصطفی زرین‌وفا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، در خصوص دلیل ساخت و احداث ساختمان هیئت جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام لالجین اظهار داشت: بر اساس سوره عصر، انسان در همه حال ضرر می‌کند مگر اینکه کار صالحی را انجام دهد که به پیروی از این سوره سعی کردم کارهای صالحی انجام دهم و بنایی را پایه‌گذاری کرده و تقدیم هیئت عاشورائیان کردم.

وی در خصوص فعالیت‌هایی که در حال حاضر در این هیئت انجام می شود، گفت: فعالیت‌های زیادی در این هیئت انجام می‌شود از جمله عزاداری ماه محرم و صفر، ایام فاطمیه و سایر مناسبت‌ها، برگزاری کلاس قرآن برای کودکان، مهد کودک، کلاس‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی، آموزش عکاسی، خبرنگاری و... است.

خیّر شهر جهانی لالجین در خصوص نحوه آشنایی خود با هیئت جوانان عاشورایی، تصریح کرد: این هیئت در دهه عاشورا چند سال پیش زیارت عاشورا داشتند که شرکت کردم و با اعضا آشنا شدم و دیدم افراد پاک و بی غل و غش هستند خودم را به آنها بیشتر نزدیک کردم و شروع به کار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت دو سال از آمدن به هیئت ساختمان را به صورت آزمایشی دادم که ببینم چه کار می‌کنند و وقتی دیدم بسیار زحمت می کشند تصمیم گرفتم کل ساختمان و تجهیزات را به آنها هدیه کنم و تاکنون هم با آنها هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات