خبرهای داغ:
عضو شورای شهر همدان گفت: هیئت مدرسه‌ای است با محوریت سیدالشهدا(ع) برپا می‌شود که می‌تواند مهمترین تأثیرگذاری را در ساخت تمدن نوین اسلامی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۱۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

هیئت مدرسه‌ای با محوریت سیدالشهدا(ع) استعلی اکبر کاووسی امید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه جشن ۱۰سالگی هیئت جوانان عاشورایی ضمن تبریک چهلمین سالگرد انقلاب و ۱۰ سالگی این هیئت اظهار داشت: هیئت رزمندگان عاشوراییان یک هیئت تراز اول انقلابی است که جشن ۱۰ سالگی خود را برگزار کرد.

وی در خصوص اثرگذاری هیئت تصریح کرد: هیئت مدرسه‌ای است با محوریت سیدالشهدا(ع) برپا می‌شود که می‌تواند مهمترین تأثیرگذاری را در ساخت تمدن نوین اسلامی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، داشته باشد که ما باید به زودی به این جایگاه برسیم.

عضو شورای شهر همدان افزود: این هیئت می‌تواند اثرگذارترین مجموعه در خلق تمدن نوین اسلامی باشد، جوانان این هیئت بی‌نظیر هستند و بین تمام مجموعه‌ها هیئت جوانان با بهره‌گیری از منویات و مولفه‌هایی رهبر معظم انقلاب حرکت کرده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است و می‌تواند الگویی برای سایر مجموعه‌ها باشد.

وی تصریح کرد: در پیشبرد هر هیئت و مجموعه فرهنگی یک مولفه بسیار مهم وجود دارد، یکی انتخاب شعار خوب؛ دوم راهبرد شعوری و تفکری مناسب و سوم شور و هیجانی است که در کنار این مجموعه باید قرار گیرد که یک مجموعه فرهنگی را به آرمان‌های خودش نزدیک کند.

کاووسی گفت: یکی از عوامل مؤثر در موفقیت این هیئت این است که هرچه را که رهبر معظم انقلاب امر کردند جوانان عاشورایی لالجین گرفتند و عمل کردند و این را در صحبت‌های سیدحسن نصراله شنیدیم که وقتی از وی دلیل موفقیتش را پرسیدند فرمود بی‌کم و کاست صحبت‌های رهبری را گوش می‌دهم و اجرا می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادها و پروراندن این استعدادها یکی دیگر از عوامل موفقیت این هیئت است که با محوریت سیدالشهدا(ع) شکل گرفته و عمل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات