خبرهای داغ:
شهردار شهر جهانی لالجین:

کارهای فرهنگی باعث ارتقا سطح آگاهی علمی جامعه می‌شود

شهردار شهر جهانی لالجین گفت: کارهای فرهنگی که در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری انجام شده باعث ارتقا سطح آگاهی علمی جامعه خواهد شد و آن میسر نمی‌شود مگر در قالب تشکل‌های فرهنگی مانند هیئت جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام لالجین که وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۳۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

کارهای فرهنگی باعث ارتقا سطح آگاهی علمی جامعه می‌شودحمید محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در جشن ۱۰ سالگی هیئت جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام لالجین اظهار داشت: در طی یک سالی که در لالجین هستم اعضای این هیئت زحمات زیادی را متحمل شدند.

وی گفت: استعدادهایی در این هیئت پیدا کردند و کار کردند و جای تقدیر و تشکر دارد چراکه کارهای جالبی در زمینه‌های مختلف در این هیئت انجام شده است.

شهردار شهر جهانی لالجین در ادامه در خصوص عامل موفقیت هیئت افزود: این یک کار تیمی است که با برنامه پیش رفتند و کاری که با برنامه باشد به طور قطع موفقیت در آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری لالجین از این هیئت حمایت و پشتیبانی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: کشور ما در موقعیت فعلی به این کارها نیاز دارد.

محبی تصریح کرد: کارهای فرهنگی که در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری انجام شده باعث ارتقا سطح آگاهی علمی جامعه خواهد شد و آن میسر نمی‌شود مگر در قالب همین تشکل‌های فرهنگی که وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات