خبرهای داغ:

مراسم یادواره سردار شهید شوکت پور و شهدای درجزین+ تصاویر

مراسم یادواره سردار شهید شوکت پور و شهدای درجزین همزمان با شب شهادت زهرای مرضیه سلام الله و در چهل سالگی انقلاب با حضور مردم قدر شناس و ولائی درجزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۲۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
⁩به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، مراسم یادواره سردار شهید شوکت پور و شهدای درجزین همزمان با شب شهادت زهرای مرضیه سلام الله و در چهل سالگی انقلاب با حضور مردم قدر شناس و ولائی درجزین و جمعی از مسئولین در مسجد صاحب الزمان(عج)درجزین برگزار شد.
دکتر مهرداد بذر پاش در مراسم شهدای درجزین ضمن شکر گذاری لطف حضور در جمع مردمان ولائی درجزین در شب شهادت زهرای مرضیه سلام الله بیان داشت:پیام شهادت زهرای مرضیه که این روزها در جامعه منتشر میشود به روزگار ما خیلی شباهت دارد،در سالروز مجاهدت ملت بزرگی هستیم که رهبر آن امام خمینی بود،جشن چهل سال سرافرازی را برگزار میکنیم و واژه ای را که اکثریت مردم به آن بیشتر توجه میکنند استقلال است،اگر استقلال نداشته باشیم چه داریم؟ شهدا و ایثارگری ملت ما این استقلال را برای ما به ارمغان آورد،به طور متوسط در روز ۱۶ شهید تقدیم نظام شد تا کنون که در چهل سالگی انقلابیم ،گاهی موقع فراموش میکنیم،مناسبتهای مهمی داریم ،شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام  الله و جشن چهلمین سالروز انقلاب و یادواره شهدای عزیز را در حال برگزاری داریم،سالی یکبار جمع میشویم و یاد شهدا را گرامی میداریم،شهدا رفتند که ما سالی یکبار برنامه برایشان بگیریم؟ مابرای هدف مهمتر و آرمانی تر یاد آوری فلسفه رفتن شهداست که برنامه میگیریم،محبوب ترین واژه در این بین استقلال است که سابقه طولانی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها