خبرهای داغ:

نشست بصیرتی دهه فجر در شرکت کفش بهمن مهدیشهر+ تصاویر

به پاسداشت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران نشست بصیرتی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مهدیشهر و ریاست کفش بهمن و پرسنل کفش بهمن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۸۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، به پاسداشت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران نشست بصیرتی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مهدیشهر و ریاست کفش بهمن و پرسنل کفش بهمن پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد.
سرگرد پاسدار موسویان در نشست بصیرتی گفت:ما در حال جنگ با دشمن هستیم و تا نظام سلطه وجود دارد این جنگ ادامه دارد.دشمن پازل مشکلات جدید اقتصادی را به ما در حال تکمیل کردن است،چهل سال از انقلاب گذشته است و نفوذ راهبردی ایران بیش از پیش در دنیا در حال چشمگیر شدن است،دنیا امروز نگاه دیگری به ما و انقلاب ما دارد،مقالات علمی فراوانی بر علیه ما در دنیا در حال چاپ شدن است،مصدق اعتماد زیادی به آمریکا داشت و نتیجه اش را دید.
این کارشناس سیاسی افزود: آیا ما در حال دستاورد سازی هستیم؟ یا واقعا دستاورد وجود دارد،امروز امید به زندگی  در ایران رشد قابل توجهی پیدا کرده است،ما عرصه را برای مخالفین نظام نباید باز بگذاریم و با حضور در مراسم راهپیمائی ۲۲ بهمن باید سد راه دشمن باشیم.
در پایان مراسم از ورزشکاران رضا مهدوی و سید علی خساره و مهدی سمیعی و مهدی فلاح پور که به ترتیب مقام اول تا چهارم را در مسابقه دو و میدانی به فاصله ۳ کیلومتر،از مجموع ۲۵ ورزشکار شرکت کننده به پاسداشت جشن چهل سالگی انقلاب و کارگران نمونه و برترینهای مسابقات فرهنگی و دو نونهال هنرمند که در مسابقات نقاشی بهترین اثر را به دبیرخانه ارسال کردند قدر دانی شد،همچنین از خانواده شهید معروفی در این مراسم تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها