خبرهای داغ:
کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

اتحاد و استقامت رمز پیروزی بر جنگ اقتصادی دشمن

کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: اتحاد و استقامت رمز پیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۷۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین فضلی در یادواره شهدای بخش بیارجمند شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در مسجد روستای گیور برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این امنیت و آرامشی است که ما امروز داریم افزود: ما در منطقه ای زندگی می کنیم که سراسر جنگ و خونریزی است و همه این اتفاقات هم به علت جمهوری اسلامی و موقعیت ژئوپولتیک این منطقه و وجود انرژی دنیا در آن و ذخایر فراوانی است که استکبار جهانی را به طمع انداخته است.
وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب دست دشمنان از این ذخایر کوتاه شد گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای برگشتن کردند اما نتیجه ای جز شکست نداشته اند.
کارشناس ارشد مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ایمان و اعتقادات مردم سدی در برابر. زیاده خواهی دشمنان است بیان کرد: آنها تمام راهدها را بر علیه ملت ایران امتحان کرده و نتیجه ای نگرفته اند و امروز تلاششان ایجاد شکاف بین مردم و نظام است و این را با مهندسی نرم با جنگ اقتصادی به راه انداخته اند.
وی با بیان اینکه اگر اتحاد داشته باشیم و استقامت کنیم این نقشه دشمنان هم شکست خواهد خورد افزود: دشمن به دنبال بی تحملی جامعه و ایجاد ناآرامی است و ما باید هوشیار تا از این جنگ احزاب و تحریم های ظالمانه نیز به سلامت عبور کنیم.
فضلی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد اتحاد و همدلی ملی نام نهاد و از همه‌گان خواست تا با حضور در این مراسم تجدید بیعت خود را با امام و شهدا مستحکم نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها