خبرهای داغ:

برگزاری نشست روشنگری فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان سمنان+ تصاویر

نشست روشنگری فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان به مناسبت چهل سالگی انقلاب با حضور نماینده آستان قدس رضوی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۰۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نشست روشنگری فرماندهان پایگاه‌های ادارات کل استان به مناسبت چهل سالگی انقلاب با حضور دکتر ملک محمدی نمایند استان قدس رضوی در مجلس شورای اسلامی و دهرویه ریاست سازمان بسیج کارمندان استان برگزار شد.
در این نشست مرتضی دهرویه در سخنانی اظهار کرد: گروه‌هایی از فرماندهان پایگاه‌های ادارات در قالب نشست هم اندیشی که این گروه‌ها به بررسی مشکل ادارات و جامعه و ایده‌هایی در باب موضوعات روز و طرح‌هایی که قابل اجراست تشکیل داده ایم که ماهانه برگزار می‌شود.
دکتر ملک محمدی هم در این نشست اظهار کرد:فرماندهان پایگاه‌ها در ادارات جایگاه ویژه‌ای دارند و وظایف سنگینی بر دوش آنهاست.
وی افزود: دستاورد‌های بی شماری که انقلاب تاکنون بدست آمده از برکت خون شهداست و اگر در خدمت رسانی و انجام وظایفمان در این مملکت کم بگذاریم شهدا در قیامت یقه مان رامی گیرند
در حاشیه این نشست رئیس بسیج کارمندان استان در دیدار با دکتر ملک محمدی نماینده آستان قدس رضوی در مجلس شورای اسلامی از وی درخواست کردند در نشست‌های هم اندیشی با نخبگان ادارات در حوزه‌های ادارات شرکت پیدا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها