خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف خراسان جنوبی:

اصناف بازوان قوی انقلاب/ دولت از تداخل در امور اصناف پرهیز کند/ حل مشکلات در گرو همدلی و همفکری اصناف و بازاریان

کد خبر: ۹۱۰۸۷۵۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز چهارشنبه 17بهمن مجمع سالیانه بسیج اصناف استان با حضور دکتر حسن پور ریاست سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در اتاق اصناف استان برگزار شد.

دکتر حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در این نشست بیان داشت: اولین گروهی که به امام پیوستند بازاریان بودند.

وی خاطرنشان کرد: توطئه دشمن قطعا فتنه و جنگ اقتصادی است و متاسفانه برخی از مسئولین داخل کشور بیدار نشده اند و هنوز چشم امیدشان به اروپایی ها و آمریکایی ها است.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: این همه ظرفیت هایی که در داخل داریم جوانان و پیشکسوتانی که جنگ را اداره کردند در حالیکه در هشت سال دفاع مقدس با 42 کشور دنیا می جنگیدیم.

وی با بیان اینکه در طول 40 سال انقلاب ملت همدل و همراه بودند تا کشور اداره شد افزود: حالا قطعا بهتر می توانیم کشور را اداره کنیم با وجود 40سال تجربه که داریم نکته اصلی این است که همه مجموعه ها و مسئولین به مردم اعتماد کنند و کارها را به خودشان واگذار کنند.

حسن پور اظهار داشت: اصناف خودشان در برابر گران فروشی برخی افراد و متخلفین می توانند جلوی آنها را بگیرند.

وی با بیان اینکه امام فرمودند " اصناف بازوان قوی انقلاب هستند" اظهار داشت:  ما از دولت می خواهیم از تداخل در امور اصناف پرهیز کنند چرا که شما اصناف بازوان انقلاب هستید و بسیج نیز بازوی شما است.

مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه همدلی و همفکری بین این قشر بوجود آمده است و  باید تداوم یابد  خاطرنشان کرد: ما در خصوص رفع مشکلات اصناف در خصوص مالیات و مباحث توزیع ارزاق عمومی و کالای اساسی و کسادی بازار، فروشگاه های زنجیره ای کذایی و غیره اشرافیت و اطلاع داریم و تلاش داریم که با گفتمان سازی و بحث کارشناسی مشکلات بازار را رفع کنیم.

وی با اشاره به این جمله امام که فرمودند " دولت باید خدمت کند به بازار" افزود: این سخن امام در سال 61  و از احکام امام به مسئولین است.

حسن پور با بیان اینکه در زمینه ارزاق عمومی طرح هایی به دولت ارائه دادیم گفت: در حضور سران قوا در شورای هماهنگی اقتصادی که رهبر انقلاب تشکیل دادند و ایشان چک سفید امضا تحویل مسئولین سه قوه دادند و حتی بخشی از اختیارات ولایت فقیه را به این مسئولین دادند که موضوع  توزیع و بازار را در اختیار اصناف بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه بر مشکلات به وجود آمده جمهوری اسلامی مقصر نیست گفت: اختیار دست افراد و اقشار هست  و کسانی که بر کرسی مسئولیت ها می نشینند هم با انتخاب و رأی گیری افراد انتخاب شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها