خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه فجر،

دیدار مدیر آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان شاهرود با خانواده شهید+ عکس

دیدار مدیر آموزش و پرورش و مسئول کانون بسیج فرهنگیان شاهرود با خانواده شهید موسپیب به مناسبت دهه مبارک فجر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۹۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه فجر به همت کانون بسیج فرهنگیان شاهرود، مدیر آموزش و پرورش و مدیرکانون بسیج فرهنگیان و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معلم شهید سید محمدرضا موسوی دیدار کردند.
در این دیدار سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه شهید معلمش بوده گفت: دوست داشتم شبیه او باشم، حتی نامم را شبیه او می‌نوشتم؟!
وی افزود: معلم‌ها خاطره‌ی دانش آموزشان هستند؛ و اگر در میانه سال تحصیلی معلمی شهید شود! آن خاطره به چیز شبیه است؟ شاید شبیه اندوه سنگین یک جای خالی، مثل جای خالی یک پدر، ازخانواده مدرسه یکی کم شده است، یکیجاودانه شده است.
موسوی تصریح کرد: در وصف شهدا باید گفت، زندگی‌ها روزی پایان می‌یابد، اما جاودانگی را خودمان انتخاب می‌کنیم و جاودانگی البته حسرت برانگیز است آنگونه که می‌شود گفت: نگوییم در " بهار آزادی جای شهدا خالی"بگوییم، در بهار آزادی جایِ ما پیش (شهدا) خالی، آنان در بهشت اند.
در این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.
لازم به ذکر است شهید سید محمدرضا موسوی متولد سال ۱۳۳۶ رویان است که در سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت در جزیره بوارین شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدای شهر رویان آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها