خبرهای داغ:
عضو ستاد سیره شهدا قم:

سیره شهدا چراغ راه امروز و فردای جامعه است

عضو ستاد سیره شهدا قم گفت: سیره و زندگی شهدا چراغ راه امروز و فدای جامعه ماست که باید بدان توجه و دقت نماییم.
کد خبر: ۹۱۰۸۲۱۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد میرعلی اکبری در یادواره شهدا منطقه شهرک ولیعصر (عج) و راه آهن به میزبانی مسجد ثامن الائمه شاهرود در سخنانی با بیان اینکه روایت ایثار و شهادت باید بیان و تکرار شود اظهار کرد: در یادواره شهدا باید یک الگو را ارائه داد و سیره شهدا باید ترویج شود.
وی با بیان اینکه اولین شهید مدافع حرم، شهید فاطمه الزهرا (س) است گفت: انسان‌ها سه گروه هستند یا ناصر دین خدا و یا ناصر دین خدا و یا بی تفاوت هستم، اما حالا که به میدان آمدم یا دین خدا را یاری می‌کنم که مرتبه پایین آن شهدا هستند و یا ناصر دین خدا هستیم در احکام است.
عضو ستاد سیره شهدا قم افزود: شهدا الگویشان ولایت است، اما چه می‌شود که نباید سیره شهدا را گفت: می‌شود کوفه که امضا‌های خود را پس گرفتند و امام تنها ماند و امروز هم اینگونه است و ما باید پای جنگ عقیده ایستاد و امام می‌فرماید جنگ ما جنگ عقیده است.
وی ادامه داد: امروز اگر یک مسئولیتی در این نظام داریم به برکت شهداست که اگر خیانت کنم، می‌شود این خیانت به شهدا و فرهنگ اسلام و اعتقادات زیر سوال می‌رود و فشار بر اعتقادات سبب می‌شود اسلام گریزی شود.
میرعلی اکبری با اشاره به خاطرات شهدای دفاع مقدس و اتفاقات رخ داده در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: وصیت نامه شهدا سیره عملی زندگی ماست که باید بدان توجه کنیم که امام راحل تاکید بر آن دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها