خبرهای داغ:

ادای احترام گردان امام رضا (ع) هندیجان به پرچم یاابوالفضل العباس (ع)

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه(س) ، بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) با ادای احترام نظامی به پرچم بزرگ یا ابوالفضل العباس (ع) آن را درمیان آحاد مردم، مسئولان ،بسیجیان و موکب داران با حضور مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در همایش یاوران حسینی(ع) برای تبرک آوردند.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۴۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) با پیروی از اهل بیت (ع) جان بر کف از ولایت فقیه با تمام وجود دفاع می کنند و اجازه هیچ گونه توهین و بی احترامی را به مقدسات و اعتقادات مذهبی نخواهند داد و ما هرچه داریم به برکت نام و راه اهل بیت (ع) است.

وی افزود: بسیجیان گردان با لباس های بسیجی خود بصورت خودجوش و با هماهنگی پرچم بزرگ یا ابوالفضل العباس (ع) را درمیان مردم شرکت کننده در همایش یاوران حسینی (ع) عتبات عالیات هندیجان آورده و به نام مقدس قمربنی هاشم (ع) ادای احترام نمودند.

وی بابیان نام مظهر وفا و شجاعت و ایثار حضرت ابوالفضل العباس(ع) گفت: در هر مکانی نام مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) باشد مجلس رنگ و بوی وفا ، عشق و ایثار و اطاعت از ولایت می گیرد و ما بسیجیان با نام حضرت عباس (ع) قدرتی دوچندان معنوی به خود می گیریم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها