خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله (ع)، دهه فجر انقلاب اسلامی را تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب و امام (ره) دانست.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۱۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) در جمع کارکنان ناحیه ضمن گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی تاکید کردند: دهه فجر انقلاب اسلامی ، تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای انقلاب و امام(ره) است.

مصطفوی خاطرنشان کرد:دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه حضور،ایثار و مجاهدت ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی و پایداری رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقامی که استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند

وی ابراز داشتند:ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا انقلاب و دستاوردهای آن برای نسلهای بعد از انقلاب بخصوص جوانان بیان و مورد تحلیل قرار گیرد. امسال می بایست جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی  متفاوت تر از همه سالها و پررنگ تر از قبل برگزار شود.

وی حضور و مشارکت پرشور همه اقشار مردم، به عنوان صاحبان انقلاب را ضروری دانست و گفتند: یکی از امتیازات و ویژگیهای انقلاب اسلامی ما با سایر انقلاب های جهان ، حضور و مشارکت مردم در جشن ها و دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن است که امسال نیز این مشارکت باعث شور و نشاط جشن 40 سالگی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با تاکید بر برگزاری زیباترین برنامه ها و جشن ها به مناسبت  40 سالگی انقلاب ابراز داشتند: محتوای  برنامه های گرامی داشت دهه فجر و 40 سالگی انقلاب باید همراه با امیدآفرینی در بین مردم،بصیرت افزایی و دشمن شناسی،وحدت و همبستگی و تقویت روحیه خودباوری و اتکا به ظرفیت های داخلی همراه باشد و نهادها و صنوف مختلف باید جنگ شادی و پیروزی انقلاب و 40 سالگی آن را با همکاری و مشارکت مردمی انجام دهند.

مصطفوی در خصوص تبلیغات زیاد دشمن جهت برگزار نشدن جشن های 40 سالگی انقلاب نیز گفتند: دشمن با تشدید تحریم های اقتصادی و بمبارانهای تبلیغاتی علیه نظام سعی دارد که با ایجاد یاس و ایجاد نگرانی حضور مردم در جشن های پیروزی انقلاب و 40 سالگی آن را کم رنگ نماید اما مردم بصیر و ولایت مدار ایران حول محور قرآن و اصل مترقی ولایت فقیه حرکت می کنند و توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی در پایان افزود: امسال هم در شرایطی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که جوانه های بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان بویژه در کشور های اسلامی در حال ثمردهی است و متقابلا اقدامات خصمانه استکبار جهانی و ارتجاع منطقه نیز شدت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها