خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج طلاب،

همایش عماریون انقلاب در شاهرود+ تصاویر

همایش عماریون انقلاب (۴۰سال تبلیغ خالصانه) به همت بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۳۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش ۴۰ سال تبلیغ خالصانه (عماریون انقلاب) به همت حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری با سخنران حجت الاسلام عبدالرسول کشمیری مدرس حوزه و دانشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد حجت الاسلام کشمیری در سخنانی با اشاره به جنایات آمریکا در جهان و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تمام این دشمنی‌ها برای دین و اسلام است و آن‌ها می‌خواهد قدرت پیشرفت و تسلط ما را در جهان مهار کنند هر چند قادر نخواهند بود.
وی با تاکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت در جامعه تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با جنگ همه جانبه اقتصادی جمهوری اسلامی را ساقط کنند که البته نخواهند توانست و در توطئه خود و ن. همیشه ناکام خواهند ماند.
کشمیری با بیان اینکه آن‌ها با لباس دین و روحانیت تلاش می‌کنند اسلام را از بین ببرند به پرورش اساتید و طلاب توسط سرویس‌های جاسوسی استکبار اشاره کرد و گفت: رهبری تاکید فرمودند که قم و حوزه‌های علمیه را دریابید چرا که فتنه آینده ممکن است از قم بیرون بیاید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها