خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

هماهنگی و پرهیز از تک روی لازمه محرومیت زدایی است

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: از تمام نهادها و مسئولین تقاضا دارم که از تکروی خودداری کنند و با انجام فعالیت هایی هماهنگ به برکت خون شهدا قدم واقعی در راستای محرومیت زدایی برداریم.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۲۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید مجتبی علوی مقدم معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم آغاز اجرای عملیات ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدا بسیج سازندگی کشور به صورت ویدئوکنفرانس و 750 پروژه محرومیت زدا در استان در مجتمع غدیر بیرجند اظهار داشت: بسیج نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است که در طول  این۴۰سال تلاش بسیاری در تمام عرصه ها داشته و هر جا نیاز به ایثار و از خود گذشتگی است نام بسیج می درخشد.

وی عنوان داشت: اگر امروز دستگاه های اجرایی در عرصه های مختلف تلاش و جدیت دارند به دلیل پایه گذاری های مطلوب بسیج است.

معاون استاندار با بیان اینکه امروز  وقت عمل و کار است افزود: دیگر نیاز به مطالعه و بررسی مسایل نیست و اگر نهاد و فردی اعتباری را صرف مطالعه در مشکلات بکنند اشکال شرعی دارد بلکه مسئولین باید در جمع مردم قرار بگیرند و مشکلات را رفع کنند.

علوی با بیان اینکه باید سیاستگذاری دولت به نحوی باشد که با توجه با پتانسیل مناطق اولویت ها شناسایی شود افزود: در این زمینه برنامه ریزی کنیم تا بتوان براساس توان جغرافیای هر منطقه در راستا توانمند سازی مناطق گام برداریم.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: باید تمام نهادها انجام کار به صورت بخشی و جزیی را کنار گذاشته و با همکاری یکدیگر و تجمیع هزینه ها و اعتبارات اقدام موثری در راستای محرومیت زدایی انجام دهیم.

علوی مقدم تصریح کرد: از تمام نهادها و مسئولین تقاضا دارم که از تکروی خودداری کنند و با انجام فعالیت هایی هماهنگ به برکت خون شهدا  قدم واقعی در راستای محرومیت زدایی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها