خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات تیراندازی در تیپ ۱۲ قائم (عج)+تصاویر

مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت ایام الله فجر در تیپ ۱۲ قائم (عج) برگزار شد
کد خبر: ۹۱۰۶۴۶۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، علی خراسانی، مسئول معاونت آموزش تیپ ۱۲ قائم (عج) ضمن اشاره به توانمندی نیرو‌های این یگان در ثبت رکورد‌های کشوری و بین المللی در مسابقات سلاح در دنیا خاطر نشان کرد: امسال نیز مسابقات خوبی در سطح تیپ برگزار شد.
خراسانی در ادامه با اشاره به حضور نیرو‌های مستعد در این مسابقات اظهار کرد: در تیراندازی با انواع سلاح در وضعیت خوبی هستیم و تیم‌های شرکت کننده در قسمت کلاش از نظر امتیاز بسیار به هم نزدیک هستند و این نشانگر بالا بودن تکنیک در تیراندازی نیرو‌های این یگان است.
وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم شهید کثیریان شامل برادران پاسدار اسماعیل صادقی، علیرضا کوهی، اکبر عجم نوروزی به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافته وتیم‌های شهید ایثاری وشهید نوروزی به ترتیب به مقام‌های دوم وسوم این دوره از مسابقات تیراندازی با سلاح کلاش دست یافتند.
علی خراسانی افزود: در این دوره از مسابقات با شناسایی افرادی که از تکنیک خوبی در تیراندازی برخوردارند برای شرکت در تمرینات وکلاس‌های تخصصی استفاده خواهیم کرد.
خراسانی در حاشیه برگزاری این مسابقه ادامه داد: به منظور بالا بردن توان رزمی گردان‌های رزم، یک دوره برنامه تخصصی پدافند نیز در برنامه‌های آتی گردان گنجانده شده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها