خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری 250 عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری 250 عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۴۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

برگزاری 250 عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در همدانسرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: 250عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی و بررسی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عکس و کتاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: اعزام کاروان‌های زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، دیدار باخانواده‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری میز خدمت در مساجد و پایگاه‌ها، اکران فیلم، عرضه سبد کالا در بین نیازمندان و... از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای تولد خود از طرف استکبار جهانی مورد هجمه‌های مختلف قرار گرفت و این دشمنی‌ها هر روز بیشتر شده و آنها همیشه آرزوی از بین بردن این نظام مقدس را در سر می‌پرورانند، اما به فضل الهی این نظام و انقلاب روز به روز قوی‌تر مستحکم‌تر و مقاوم‌تر شده است.

بقایی افزود: اکنون که ما در آستانه جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به سر می‌بریم و چهل سال عزت و اقتدار و شکوفایی و پیشرفت و مقاومت را پشت سر گذاشته‌ایم و در حالی که دشمنان آرزوی جلوگیری از رسیدن جشن چهل سال شدن انقلاب را می‌کنند به کوری چشم آنها ما این جشن را پر شکوه‌تر از همیشه برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان در روز 22 بهمن خواهند دید که ملت ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی این روز دشمنان قسم خورده این کشور و ملت را بیش از پیش ناامید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: علت دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران شعار عدالت‌خواهی و ایستادن در مقابل صاحبان قدرت و ثروت در جهان بود و ابهت و هیمنه آنها در هم شکسته شد و آنها احساس خطر کردند و منافعشان را در خطر دیدند و تا جایی که در توانشان بود مقابله کردند و هنوز هم از پای ننشسته‌اند و قصد دارند تا با ناامید کردن ملت به خصوص جوانان از آینده کشور و انقلاب با ایجاد فشارهای اقتصادی از حرکت رو به جلوی کشور جلوگیری کنند که این نقشه آنها هم به توفیق الهی نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات