خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به‌مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن ماه و دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

دعوت سپاه ناحیه نهاوند از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن مرادی، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به‌مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن ماه و دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران را به عنوان یک قدرت برتر در منطقه و در سطح بین الملل معرفی کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: با گذشت زمان نفوذ و گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بیشتر و وسیع‌تر شد و نوید یک حکومت و تمدن اسلامی فراگیر در منطقه و جهان را به ما داد.

در این بیانیه آمده است: آنچه که در طول این ۴ دهه انقلاب را استوار نگه داشته و دوام و قوام بخشیده، ارکان سه‌گانه «اسلام، رهبری و مردم» بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: مردم عزیز ما همواره در گذرگاه‌های حساس با عزم راسخ پشتیبان انقلاب و ولایت بوده و در موارد و صحنه‌های گوناگون موجب یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب و ایران اسلامی شده‌اند.

در این بیانیه آمده است: امروز نیز با توجه به تبلیغات سوء دشمن در آستانه جشن بزرگ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، ازعموم مردم قدرشناس و ولایت مدار شهرستان نهاوند جهت حضور پررنگ و حداکثری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت می‌کنیم و روشن است که با حضور با‌شکوه و گسترده خود پاسخی محکم به تهدیدات و یاوه گویی‌های اخیر مقامات آمریکایی را خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات