خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد گفت: امروز در سایه‌سار ولایت با وحدت کلمه مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و ما امسال به کوری چشم دشمنان چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۵۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

امروز در سایه‌سار ولایت با وحدت کلمه مقابل دشمنان ایستاده‌ایممریم طلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: چهل سال است انقلاب اسلامی ما پنجه به پنجه از تهدیدات دشمن عبور کرده و اقتدار جهانی به دست آورده است.

وی بیان داشت: هم اکنون ایران در جایگاه برجسته‌ای از استقلال قرار دارد و توان و اقتدار امروز کشور، خاری در چشم دشمنان است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد عنوان کرد: امروز در سایه‌سار ولایت با وحدت کلمه مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و ما امسال به کوری چشم دشمنان چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این حوزه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه، چندین عنوان برنامه از سوی حوزه مقاومت حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد در نظر گرفته شده که در طول این ایام اجرایی خواهد شد.

طلایی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا،عطرافشانی مزار مطهر شهدا،برگزاری نشست گفتمان انقلاب با موضوع تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، حضور بسیجیان در نماز پرشکوه جمعه، برگزاری محافل انسی با قرآن و مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و معرفی کتب انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد عنوان کرد: برگزاری نشست تربیت و تعالی، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی و شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن نیز از مهمترین برنامه‌های این حوزه در این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات