خبرهای داغ:
جانشين فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) خبرداد؛

افتتاح ۴۰۰۰۰ پروژه عمرانی در سطح کشور/ ۱۱۴۵ پروژه سهم استان سمنان است

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) از افتتاح ۴۰۰۰۰ پروژه عمرانی در سطح کشور خبرداد و گفت: از این تعداد ۱۱۴۵ پروژه مربوط به استان سمنان است
کد خبر: ۹۱۰۶۳۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) در نشست خبری دهه فجر، ستاد شهدای خدمت و افتتاح چهل هزار طرح عمرانی کشوری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجربیان کرد: در راستای پروژه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی ۳۲۰ پرو‍ژه در طول هفته دفاع مقدس سال گذشته انجام شد و دومین مرحله از این پروژه‌ها با همین نگاه و در بخش‌های فرهنگی و عمرانی را امسال خواهیم داشت.
وی با اشاره بر اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی امروز به صورت کشوری و ساعت ۱۴ انجام می‌شود، اظهار کرد: به پاسداشت ۴۰ سال مقاومت و افتخار آفرینی ملت ایران امروز ۴۰۰۰۰ طرح در قالب ویدیو کنفرانس کشوری افتتاح می‌شود و از این تعداد یک هزار و ۱۴۵ عنوان پروژه با ۲۸ موضوع متعلق به استان سمنان است.
شوقانی افزود: ۷۰ درصد از این پروژه‌ها با محوریت آب و اشتغال زایی انجام می‌شود که شامل ایجاد نیروگاه‌های کوچک خانگی خورشیدی، کتابخانه، پارک کودک، کارگاه اشتغال زایی، طرح هادی، احداث خانه‌ی بهداشت، آبرسانی روستایی، لایروبی قنوات، احداث استخر دخیره آب چند منظوره است؛ همچنین تلاش می‌کنیم تا همه‌ی طرح‌ها تا مرداد سال آینده به بهره برداری برسند.
وی با اشاره بر اهداف این پروژه‌ها ادامه داد:‌هدف اصلی این طرح خنثی سازی جنگ روانی ایجاد شده از سوی دنیای استکبار، دشمنان انقلاب و همچنین ایجاد فضای امید در میان مردم است.
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) اظهار کرد: در طول این ۴۰ سال، هر کاری که با همت مردم آغاز شد به نتیجه‌ی مطلوب رسید؛ این پروژه‌ها نیز با هم افزایی مردم، دستگاه‌ها و بسیج همانند دیگر پروژه‌ها به نتیجه‌ی مورد نظر خواهد رسید.
شوقانی با بیان اینکه ۱۸۰ متخصص در روند اجرای پروژه‌های ۲۸ گانه در سطح کشور ورود پیدا کرده اند، گفت: سهم استان سمنان از این تعداد متخصص ۲۵ درصد است.
وی در پایان از خیرین وآحاد  مردم برای حمایت از این طرح‌ها دعوت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها