خبرهای داغ:
کاپیتان تیم ملی جودو بانوان:

اولین نکته در ورزش اخلاق است/نقش اثرگذار بسیج در رشد ورزش

کاپیتان تیم ملی جودو بانوان با بیان اینکه اخلاق اولین نکته در ورزش است گفت: حضور بسیج در ورزش ظرفیتی ایجاد کرده تا بتوان از آن برای رشد ورزش همگانی و قهرمانی در سراسر کشور استفاده کرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۲۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
اولین نکته در ورزش اخلاق است/نقش اثرگذار بسیج در رشد ورزشدنیا آقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه اهل شاهرود و بزرگ شده تهران است و ۲۴ سال سن دارد افزود: از ۱۰ سالگی وارد رشته جودو شدم و حدود ۱۰ سال است عضو تیم ملی جودو در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان و کاپیتان تیم ملی بانوان هستم.
وی با اشاره به عناوین کسب شده بین المللی گفت: کسب برنز مسابقات آسیایی نوجوان در کشور لبنان و مدال طلای آسیایی در رشته کُراش و کسب رنکینگ المپیک برای اولین بار توسط یک بانوی ایرانی و حضور در المپیک آسیایی جاکاراتای اندونزی که اولین بانوی استان سمنان بودم که حاضر شدم، اما به خاطر آسیب دیدگی از کسب مدال بازماندم و در حال حاضر برای مسابقات کشوری تمرین می‌کنم.
کاپیتان تیم ملی جودو بانوان با تاکید بر اهمیت اخلاق در ورزش بیان کرد: برای خودم به عنوان یک ورزشکار اولین نکته مهم اخلاق در ورزش است که دارای اهمیت فوق العاده‌ای می‌باشد و باید همه ورزشکاران به این مهم توجه داشته باشند چرا که ماندگاری یک ورزشکار به اخلاق اوست.
وی با اشاره به توجه بسیج به ورزش و نگاه مثبت این نهاد به ورزشکاران افزود: با توجه به حضور بسیج در ورزش و برگزاری مسابقات مختلف و فعالیت‌های گسترده ظرفیتی ایجاد شده تا بتوانیم از آن برای رشد ورزش همگانی و قهرمانی در سراسر کشور استفاده نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها