خبرهای داغ:

پیام تقدیر فرمانده سپاه شاهرود از حضور مردم در تشییع پیکر شهید حسین جودانه

فرمانده سپاه شاهرود در پیامی از حضور مردم و مسؤولین در تشییع پیکر شهید حسین جودانه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۹۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
پیام تقدیر فرمانده سپاه شاهرود از حضور مردم در تشییع پیکر شهید حسین جودانهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی از حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان شاهرود در استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید حسین جودانه تقدیر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الرب الشهدا و الصدیقین
ولاتحسین الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون (آل عمران آیه ۱۶۹)
درود خدا بر مجاهدان راه حق و فضیلت و سلام بر شهدای عزیزی که بر خاک افتادند تا امروز در مقابل دشمن به خاک نیفتیم و سر خم نکنیم.
درود بر شهدای بزرگواری که همچون شمع سوختند تا راه را برای امروز امت اسلام و جامعه بشری روشن کنند و سلام و درود بر ارواح پاک و طیبه آنها.
شهادت، باب گشوده پروردگار برای قرب الهی است و ساکنین آن کبوتران خونین بالی هستند که در کوچ معنویشان به سمت «عندربهم یرزقون» به آسمان دل زمینیان سر می‌زنند و معنویت و معرفت را روزیشان می‌سازد، این نعمتی است که برای آن باید سجده شکر به درگاه حق تعالی به جا آورد.
اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم شهید پرور، متدین و انقلابی شهرستان شاهرود از حضور حماسی، پرشور، کم‌نظیر و غیرقابل توصیف همه آحاد مردم و کلیه مسؤولینی که در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید والامقام حسین جودانه (از رزمندگان و کادر گردان در عملیات والفجر ۴) در شهرستان شاهرود و شهر کلاته خیج و روستای خیج که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا، امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گردیدند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.
حقیقتا شما مردم بزرگوار با این استقبال بی نظیر خود از شهید والامقام حسین جودانه نشان دادید فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجودتان زنده‌تر و پایدار‌تر است.
ان شالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پرفروغ شهدای گرانقدر و عزیزمان باشیم.
سرهنگ دوم پاسدار جواد عبیری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها