خبرهای داغ:

اجرای گروه روایتگری (معرکه عاشقی) در پایگاه‌های بسیج خواهران شاهرود

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیق کبری (س) از اجرای گروه روایتگری (معرکه عاشقی) به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در پایگاه‌های بسیج خواهران شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۶۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
نفیسه سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای گروه روایتگری (معرکه عاشقی) در پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) اظهار کرد: این برنامه با همکاری انجمن راویان دفاع مقدس و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود در پایگاه‌های مقاومت به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.
وی افزود: در این نمایش صحنه‌ای روایتی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای آشنایی نسل جوان ارائه می‌شود و تاکنون در پایگاه‌های محدثه محله نواب صفوی، بشری محله شهید همت و دبیرستان ۱۳ آبان محله انقلاب شاهرود با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از بانوان اجرا شده است.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با بیان اینکه تلاش شده به مناسبت چهل سالگی انقلاب و ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در پایگاه‌های بسیج خواهران اجرا شود گفت: اجرای برنامه‌های اثرگذار و هدفمند با مشارکت پایگاه‌ها در دستور کار است که تاکنون نشست‌های مختلف و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و بصیرتی معرفتی اجرا گردیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها