خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عمار گفت: شهدا نابغه‌های زمان خود هستند.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۶۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در یادواره ظفرآباد شیراز، شهدا نابغه های زمان خود در هر زمانی دانست و گفت: خون شهدا مقدمه ی ظهور حضرت بقیه ا...(عج)می باشد.

وی تصریح کرد: بدانید شهدا انتخاب شده هستند و این راه را خود آنان انتخاب نمودند و شهید شدن اتفاقی نمی باشد.

فرمانده قرارگاه عمار به طرح سه سوال که شهدا چگونه این مسیر را انتخاب نمودند  و این که خداوند می فرماید شهدا زنده هستند و نتیجه کار شهدا تا الان چه شده است افزود: در این عالم خداوند هرچه خلق نموده است برای انسان خلق شده است  و باید بدانیم اگر انسان ار از این عالم ماده برداریم هیچ چیز قیمت ندارد.

وی اشاره نمود:جنگ هشت ساله ی ما در اختیار کسانی بود که تجربه ای نداشتند  و آنان(شهدا) نوایغ زمان بودنند و شهدا در راه خدا خوب فروشنده ای بودنند.

حجت الاسلام طائب اضافه کرد: ارزش خون شهدا مقدمه سازی برای ظهور حضرت بقیه ا...(عج) می باشد و در این راه تا به حال دو تا حجت خدا امام و رهبری را از دست دشمنان با جانفشانی و ایثارگری  یاری نموده ایم.

وی خاطر نشان نمود: امروز اگر دشمنان جرات حمله به کشور را ندارند  علت آنان همت رزمندگان و شهدا می باشدکه سلاح دشمنان را از کار انداخته اند و این مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها