خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

کارهای ما باید با نیت خالصانه و برای رضایت الهی باشد

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: باید ما در همه امور رضای خدا را مد نظر قرار دهیم و کارهایمان را نه برای خوشایند دیگران یا با انتظار تشویق انجام دهیم بلکه فقط نیت خود را خالصانه برای رضایت الهی انجام دهیم چراکه این امر چندین حسن دارد.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۴۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

کارهای ما باید با نیت خالصانه و برای رضایت الهی باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در جلسه اخوت کارکنان سپاه ناحیه همدان ب تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: باید ما در همه امور رضای خدا را مد نظر قرار دهیم و کارهایمان را نه برای خوشایند دیگران یا با انتظار تشویق انجام دهیم بلکه فقط نیت خود را خالصانه برای رضایت الهی انجام دهیم چراکه این امر چندین حسن دارد.

وی افزود: اولین حسن آن اثرگذاری فوق العاده کارها است و خداوند به کار ما نتیجه عالی و برکت می‌دهد چراکه این از وعده‌های الهی است که می فرماید«إن تنصروالله ینصرکم».

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: دومین حسن آن نیز عدم خستگی و ملالت و انرژی همیشگی است چراکه می‌دانیم که خداوند عمل ما را می‌بیند و حسن دیگر آن این است که ملامت و سرزنش و عصبانیت دیگران در عزم ما اثری نخواهد گذاشت.

وی افزود: ما باید خیرخواه دیگران باشیم و همواره هر چه برای خود می‌خواهیم برای دیگران نیز بخواهیم و تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر انجام دادن مأموریت‌ها بکار ببندیم و در راه رسیدن اهداف خود شب و روز نشناسیم و لحظه‌ای غافل نمانیم.

در این جلسه کارکنان سپاه ناحیه همدان پرسش‌ها و انتقادات و پیشنهادات خود را از فرماندهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول حفاظت انجام دادند و مسئولین به همه پرسش‌ها و مطالبات پاسخ دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات