خبرهای داغ:
امام جمعه ازگله گفت: تنها نهادی که در روزهای سختی زلزله از مردم حمایت و پشتیبانی کامل کرد، قرارگاه شهید «همدانی» و رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان بودند و ما سپاه همدان را برای خود محل امن می‌دانیم.
کد خبر: ۹۰۹۲۵۳۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

تیپ انصارالحسین(ع) همدان در روزهای سختی زلزله مردم ازگله را یاری کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ماموستا ملامحمد براتی در محفل اخوت مذهبی و نشست صمیمی علما و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی و منطقه ازگله با آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در قرارگاه تاکتیکی سردار شهید «همدانی» در ازگله استان کرمانشاه به نمایندگی از روحانیون و ائمه جماعات منطقه به طرح نقطه نظرات و طرح برخی مشکلات اقتصادی وعمرانی منطقه پرداخت.

وی با اشاره به نقش قرارگاه شهید «همدانی» و رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان در یاری به مردم مناطق زلزله زده گفت: تنها نهادی که در روزهای سختی زلزله از مردم حمایت و پشتیبانی کامل کرد، قرارگاه شهید «همدانی» و رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان بودند و ما سپاه همدان را برای خود محل امن می‌دانیم.

امام جمعه شهر ازگله اظهار داشت: به قدری مردم این منطقه دل‌داده نظام هستند که من می‌توانم ادعا کنم، قریب به اتفاق مردم این منطقه بسیجی و رزمنده نظام هستند و هیچ ماموستایی در منطقه نداریم که تاکنون علیه نظام و رهبری سخنی گفته باشد.

وی گفت: به لطف نظام اسلامی، امروز همه روستاهای بخش ازگله از آب و برق و امکانات برخوردار هستند و البته مشکل عدم امکان کشاورزی و شغل مناسب در این منطقه عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم آن است.

در این برنامه سردار فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و سرهنگ بهاریان، فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) نیز به گفت‌وگوی صمیمانه با حاضران پرداختند و ائمه جماعات حاضر در برنامه مورد تقدیر امام جمعه همدان و فرماندهان قرارگاه تاکتیکی شهید «همدانی» قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات