خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برنامه قطعی دشمن این است که میان ما جنگ مذهبی و قومیتی درست کنند، باید اتحاد و اتفاق را پاس بداریم و اجازه رخنه دشمن و تفرقه و آشوب افکنی را ندهیم.
کد خبر: ۹۰۹۲۵۰۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

باید با اتحاد اجازه رخنه دشمن و تفرقه و آشوب افکنی ندهیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محفل اخوت مذهبی و نشست صمیمی علما و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی و منطقه ازگله با آیت الله محمد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در قرارگاه تاکتیکی سردار شهید «همدانی» در ازگله استان کرمانشاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این محفل با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم تاریخی دشمنان علیه انقلاب و اسلام اظهار کرد: دشمن با شیعه یا سنی بودن ما کار ندارد، او می‌خواهد اسلام را از میان ببرد.

آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی گفت: عده‌ای در لندن نشسته‌اند و می‌گویند ما شیعه هستیم؛ عده‌ای هم در دامان آمریکا خود را اهل سنت دانسته و وحدت‌شکنی می‌کنند؛ اینها هر دو آلت دست و مزدور دشمن هستند.

وی بیان داشت: برنامه قطعی دشمن این است که میان ما جنگ مذهبی و قومیتی درست کنند، باید اتحاد و اتفاق را پاس بداریم و اجازه رخنه دشمن و تفرقه و آشوب افکنی را ندهیم.

محمدی با برشماری برخی دستاوردها و خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:40 سال است می‌گویند جمهوری اسلامی، سال بعد سقوط می‌کند، همه توطئه‌ها و گزینه‌ها را روی میز عمل می‌گذارند اما ما 40 سال است که با سرعت پیش رفتیم و پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه منکر وجود محرومیت‌ها در برخی مناطق به ویژه مناطق حاشیه کشور و مرزی نیستیم، اظهار داشت: نظام اسلامی تمام عزم خود را برای رفع محرومیت از این مناطق به‌کار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: قلب رهبر انقلاب برای محرومیت شما می‌تپد اما باید با شناخت و تحمل و تلاش بومی، منطقه را در رفع مشکلات یاری داد.

وی همچنین از نقش ارزشمند نهادهای یاری‌رسان به مردم در زلزله سال گذشته این منطقه یاد کرد و از نقش مهم قرارگاه شهید «همدانی» و بنیاد مسکن انقلاب استان همدان در این زمینه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات