خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان سربازی را یکی از شیرین‌ترین دوران زندگی دانست و گفت: باید قدر لحظه لحظه آن را دانست و از این دوره بهترین بهره را برد؛ به خصوص اگر سربازی در نهاد مقدسی مانند سپاه انجام گیرد.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۹۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

باید قدر لحظه‌های سربازی را دانست و از آن بهترین بهره را بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه اخوت سربازان با حضور سرهنگ برزگر، فرماندهی سپاه ناحیه همدان و حجت الاسلام قربانی مسئول نمایندگی و سرهنگ کرمی مسئول حفاظت سپاه ناحیه همدان و سربازان این ناحیه برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در این جلسه با اشاره به جایگاه سربازان و خدمت مقدس سربازی اظهار داشت: سربازی یک امر مقدس است.

سرهنگ حسن برزگر سربازی را یکی از شیرین‌ترین دوران زندگی دانست و افزود: باید قدر لحظه لحظه آن را دانست و از این دوره بهترین بهره را برد؛ به خصوص اگر سربازی در نهاد مقدسی مانند سپاه انجام گیرد.

وی در ادامه با پاسخگویی به سوالات و مشکلات سربازان پرداخت و با اشاره به مشکلات سربازان بیان داشت: در سپاه پاسداران هیچ تفاوتی بین نیروهای رسمی با سربازان وجود ندارد و بعضی از سختی‌ها و مشکلات پیش آمده ناشی از کمبود نیروی انسانی است که موجب افزایش کار و فشار به نیروها بوده و تلاش ما این است تا حتی الامکان از این مشکلات بکاهیم و در رفع آنها بکوشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان نیز با اشاره به جایگاه والا و مقدس سربازی به رعایت شئونات و ظواهر اسلامی تأکید کرد و گفت: شما امروز ادامه دهنده راه شهدا هستید بنابراین سعی کنید در طول خدمت خود با یک شهید مأنوس شده و همیشه در کارها با شهدا معامله کنید.

در پایان جلسه نیز سربازان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مسئولین ناحیه قول دادند در حل مشکلات آنها تمام تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات