خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

صبر انقلابی پیام بزرگ شهیدان است/یادواره شهدا ایمان ساز است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اطاعت از ولی فقیه زمان، ایثار، مقاومت و ایستادگی تا حصول پیروزی پیام بزرگ شهیدان است.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۵۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی اظهار داشت: پیروزی بر دشمن بعثی در جنگ نابرابر ۸ ساله نتیجه ایمان، مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام بود و امروز مهمترین پیام و درس شهیدان به ملت و مسئولان، اطاعت از ولایت، استکبار ستیزی و ایستادگی و مقاومت تا فتح همه قله های عزت است.

وی بیان کرد: دشمن نمی تواند مردم ما را خسته و ناامید کند و به فضل الهی، این ملت با تاسی به سیره شهدا و با ولایت مداری مسیر پر پیچ و خم را تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه خواهند داد.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری ایمان بالا را از ویژگی های شاخص شهدا ذکر و گفت: یادواره‌های شهدا امروز ایمان ساز و تقوا سازند و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و از خودگذشتگی از مهمترین برکات یادواره های شهداست.

آیت الله کعبی با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد: دهه فجر، دهه پیوند عمیق امت با ولایت، دهه عزت و کرامت، دهه نمایش حضور گسترده ملت همیشه در صحنه و وفادار به اسلام، انقلاب، امام و شهیدان است.

وی تاکید کرد: به رغم همه دشمنی ها و توطئه ها و فتنه ها، ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه تر از همیشه برگزار و در ۲۲ بهمن تودهنی محکمی به دشمن خواهند زد.

این مقام مسئول بیان کرد: در ۴ دهه گذشته قدرتی نوظهور با عنوان جمهوری اسلامی ایران توانسته معادلات جهانی را بر هم بزند، هیمنه پوشالی استکبار را در هم بشکند و موج و جریانی به نام بیداری اسلامی در منطقه را رقم بزند و اینها همه از برکات همین شهیدان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها