خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

ولایتمداری، غیرت دینی و فهم و مقاومت همگانی ملت علل تداوم انقلاب اسلامی است

امام جمعه دامغان با بیان اینکه سرچشمه عزت ملت مقتدر ایران اسلامی اطاعت و حمایت از ولایت است، گفت: ولایتمداری، غیرت دینی و فهم و مقاومت همگانی ملت علل تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۷۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت بیان دستاوردها، اظهار داشت: اکنون در 40 سالگی انقلاب باید به افتخارات و دستاوردهای فراوان چهار دهه گذشته افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

خطیب نماز جمعه دامغان حرکت و رشد فزاینده علمی کشور، توسعه کمی و کیفی حوزه های علمیه و دانشگاه ها، پیشرفتهای صنایع دفاعی و موشکی، توسعه زیرساخت ها و امکانات رفاهی، استقلال سیاسی، آبادانی شهرها و روستاها، گسترش وسیع رسانه ها و اطلاع رسانی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

وی فروپاشی حکومت دین ستیز پهلوی و شکستن هیمنه آمریکا در منطقه و جهان را از مهمترین پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران عنوان و خاطرنشان کرد: آگاهی سیاسی مردم و وحدت بین اقشار مختلف ملت و مسئولان در سایه ولایت از مهمترین دستاوردهای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم را می بینیم و با گوشت و پوست خود احساس می کنیم اما باید از خون شهدا و زحمات بسیاری که برای پیروزی و استمرار انقلاب کشیده صیانت کنیم؛ تصریح کرد: سیاه نمایی شرایط کشور و بیش از واقعیت بزرگ و لاینحل نشان دادن مشکلات کشور کاری نادرست و حرکت در مسیر اهداف دشمن است.

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه پیش از پیروزی انقلاب غربی ها از ملت ایران حق توحش می گرفتند اما اکنون هر کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا برای رأی آوردن بیشترین کلمات را در سخنرانی هایش به سیاست های کشورش درباره ایران اختصاص می دهد، گفت: سرچشمه عزت و اقتدار ملت ما حمایت و اطاعت از ولایت است، در سالهای اخیر سرنوشت ملت های مسلمان منطقه که از نعمت ولایت و رهبری بی بهره اند را به روشنی دیدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها