خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:

سازمان ملل و شورای حقوق بشر برای آزادی «مرضیه هاشمی» باید تلاش جدی کنند

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به دستگیری «مرضیه هاشمی» گفت: انتظار می‌رود کشور‌های اروپایی که مدعی حقوق بشر هستند به خصوص سازمان ملل و شورای حقوق بشر این اقدام غیر انسانی را محکوم کرده و برای آزادی ایشان تلاش جدی کرده و اقدام به حمایت از این خبرنگار کنند.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۷۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

سازمان ملل و شورای حقوق بشر برای آزادی «مرضیه هاشمی» باید تلاش جدی کنندفاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به دستگیری «مرضیه هاشمی» خبرنگار سرشناس ایرانی شبکه خبری پرس تی وی توسط اف بی آی اظهار داشت: این بازداشت بی‌شرمانه و تحقیرکننده برخلاف آزادی بیان و حقوق بشر است.

وی افزود: مسئولان آمریکایی بدون تفهیم اتهام، مرضیه هاشمی را در بازداشت نگه داشته و مانع دیدارش با خانواده شده‌اند و حتی با زور، حجاب از سر وی برداشتند و در زندان نیز تنها گوشت خوک در اختیارش قرار داده‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار ابراز داشت: این رفتار از دولت آمریکا که در کارنامه خود سبقه طولانی از جنایات عظیم علیه بشریت را دارد و دستش به خون هزاران انسان بی‌گناه، به خصوص کودکان آلوده است نقض استاندارد‌های حقوق بشری بعید نیست.

وی در پایان افزود: انتظار می‌رود کشور‌های اروپایی که مدعی حقوق بشر هستند به خصوص سازمان ملل و شورای حقوق بشر باید این اقدام غیر انسانی را محکوم کرده و برای آزادی خانم «مرضیه هاشمی» تلاش جدی کرده و اقدام به حمایت از این خبرنگار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات