خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمن امروز همه جانبه برای وسوسه کردن جوانان ما وارد شده است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن امروز همه جانبه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای وسوسه کردن جوانان ما استفاده می‌کند و ما باید در تشخیص دشمن فریب این شبکه‌ها را نخوریم و پیرو ولایت فقیه باشیم.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

دشمن امروز همه جانبه برای وسوسه کردن جوانان ما وارد شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی شهرستان تویسرکان در جمع دانش آموزان بیان داشت: طبق آمار عنوان شده تویسرکان 92 شهید دانش‌آموز دارد که در حدود یک هشتم شهدای این شهرستان را شامل می‌شود و بی‌شک شهدای نوجوان و جوان با یک عشق، علاقه و دل و جرأت در آن درگیری‌های جنگ حضور داشتند.

وی اظهار کرد: حجم گلوله‌هایی که بر سر رزمندگان ما فرود می‌آمد بسیار بالا بود و حتی در جزیره مجنون میلیون‌ها گلوله توپ بود که برسر رزمندگان ما فرود می‌آمد و حرکت در این آتش بسیار خطرناک بود، اما شهدای کم سن و سالی همچون شهید «فهمیده»ها با تفکر بسیجی و آتش به اختیار خود در لبیک به ندای امام رحل(ره) جبهه‌ها را خالی نگذاشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: آنچه که سبب شد این 36 هزار دانش‌آموز دفاع مقدس مشتاقانه در دفاع مقدس شرکت کنند حتی با توجه به مهم بودن آینده و زندگی در نظرشان، توجه به ولایت و دشمن شناسی در سختی‌ها بود تا جایی که هرگز فریب وسوسه‌های شبکه‌های معاند و بیگانه را نخوردند و با حضور خود در جبهه‌ها عشق به اسلام و انقلاب را تجلی بخشیدند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته و به ویژه در یکی دو سال اخیر دشمن با همین تاکتیک وسوسه کردن و این بار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال دور کردن جوانان ما از اصول اسلامی و انقلابی خود هستند و امروز همانند گذشته آنچه که جوانان ما نیاز دارند داشتن بصیرت و به ویژه دشمن شناسی در این شرایط حساس است.

سردار مجیدی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر همچون اسرائیل غاصب، آمریکا، فرانسه و انگلیس امروز از آل سعود در حمله به یمن حمایت می‌کنند، عنوان کرد: به خاک و خون و آتش کشیدن کودکان یمنی به دست همین مدعیان دروغین حقوق بشر است که با بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی و تبلیغات رسانه‌ای کشور در ظاهر خود را حامی حمایت از کودکان معرفی می‌کنند و بیگناهان یمنی را با موشک‌های خود هدف قرار می‌دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه منافقین نیز که مسئول به شهادت رسیدن 17 هزار نفر از مردم ایران هستند، امروز از رسانه‌های جمعی برای تطهیر کردن خود بهره می‌گیرند، گفت: دشمن امروز همه جانبه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای وسوسه کردن جوانان ما استفاده می‌کند و ما باید در تشخیص دشمن فریب این شبکه‌ها را نخوریم و پیرو ولایت فقیه باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از دانش‌آموزان خواست تا با الگو قرار دادن سبک زندگی شهدا، در ولایتمداری و شناخت دشمن گام بردارند و در تحصیل و تهذیب خود در راستای اعتلای ایران اسلامی تلاشی مضاعف داشته باشند.

در این مراسم از چندین خانواده‌های شهدا و دانش‌آموزان فعال در اردوهای جهادی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات