خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: مردم با شناخت از اهداف شوم دشمنان نظام، فریب فراخوان افراد ضد انقلاب، معاندان و بدخواهان نظام را نخورند.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۱۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت ‌الله غیاث‌ الدین طه‌ محمدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: مردم با شناخت از اهداف شوم دشمنان نظام، فریب فراخوان افراد ضد انقلاب، معاندان و بدخواهان نظام را نخورند.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط فعلی به لحاظ اقتصادی موقعیت خوبی ندارد، ادامه داد: همه ما مخالف گرانی هستیم و باید فکری به حال آن کرد هرچند مردم به با نیت حق‌ طلبانه خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند اما مورد سوء استفاده دشمن قرار می‌گیرند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مردم باید آگاه باشند چراکه این از نقشه های دشمن است که مردم ایران، انقلاب و نظام را نشانه گرفته است افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود در فضای مجازی مردم را دعوت به تجمع می‌کنند که مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی گفت: دشمنان با ایران اسلامی مشکل دارند و هر روز دنبال یک توطئه برای این کشور هستند.

محمدی ادامه داد: از سالی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده هر سال یک انتخابات برگزار شده است و در این شرایط دشمنان، ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.

وی با محکوم کردن کشتار مردم بی گناه توسط مدعیان حقوق بشر افزود: آنها با این قتل و کشتارها بهتر است بساط خود را جمع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات